niedziela, 6 października 2019

256. Szydełkowe kwadraty i karteczki.

Witam:)

   Na początku września Renia z bloga : "to co lubię.." zapraszała wszystkich chętnych do "Wełnianek" miejsca gdzie będzie się raz na miesiąc wspólnie tworzyło tę samą rzecz. Ja niestety muszę się przyznać, że nie zawsze mieszczę się w wyznaczonych terminach z bardzo wielu powodów, o których nie ma sensu mówić. Jednak Renia zgodziła się, żebym też spróbowała, jesli nie zrobię całości to na pewno jakąś część..
W każdym bądź razie pierwszym projektem jest taki cudny płaszczyk :

Na płaszczyk nie mam tyle włóczki, ale na sweterk w rozmiarze "s" już bardziej. 
Więc robię dla córki sweterek.
 Pierw trzeba przygotować sporo takich kwadracików :

tu już jest trochę więcej  :
 
a tu już łączę ...
 
  Dziś mam połączone już wszystkie, które mają być na dole swetra. Zrobiłam tak ponieważ chciałam od razu mieć tył i przody bez zszywania boków. I przerabiać teraz będę do góry chyba szydełkiem, na drutach nie umiem dobrze i nie równo mi wychodzi.... 
 
Przepraszam za kiepskie zdjecia, telefon mi szwankuje...jakoś nie lubią mnie takie sprzety ;)

***
Jeszcze pokażę karteczki z wymianki wrześniowej u Czarnej Damy   
Tematem wrzesniowym były pieski.

Ja dostałam karteczkę od Basi z bloga  "serwetki-quillinq"

Natomiast moja :
powędrowała do Karoliny z bloga:"bawełniane niteczki "

Do jutra można się jeszcze zapisać na wymiankę październikową, zapraszam :)

Na dzisiaj tyle.
Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

8 komentarzy:

  1. Aniu podziwiam, fajny sweterek wyjdzie jak go zrobisz, a mysle że spokojnie sobie znim poradzisz, początek poszedł Ci nieźle. No i fajna tą sia karteczkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Sweter będzie piękny! Na pewno dasz radę go wykończyć, przecież może być szydełkiem.
    Kartki z motywem pieskowym śliczniutkie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek będzie piękny, czy to w wersji maxi, czy mini. Też miałam na niego chrapkę, choćby żeby spróbować, ale problemy z kręgosłupem pokrzyżowały mi plany.
    Karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek się wspaniale zapowiada:-)
    Bardzo dziękuję za karteczkę, jest świetna i bardzo mi się podoba.
    Pozdrawian cieplutko:_)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała takie wdzianko ;), Bardzo ładne prace.

    OdpowiedzUsuń