wtorek, 31 grudnia 2019

267. Jeszcze w tym roku....

Witam:)

    Dziękuję za życzliwe słowa pod poprzednim wpisem. Jest już dużo lepiej :)

  Za kilka godzin przywitamy Nowy Rok. Nie robię żadnego podsumowania roku mijającego, ponieważ  zawaliłam wiele zabaw, w które miałam ochotę się bawić, a z wielu różnych przyczyn  to mi się nie udało. Jedyna, w której wykonałam wszystkie prace to zabawa prowadzona przez Splocika  , a mianowicie  
Hafty i przysłowia - część 2 . 
 

Przysłowia na GRUDZIEŃ były takie:
1. Jeśli święty Mikołaj lodu nie roztopi, długo będą chuchać w ręce chłopi.
2. Gdy choinka tonie w wodzie, jajko toczy się po lodzie.

  Moja praca łączy oba przysłowia na raz. Dla mnie Boże Narodzenie to między innymi ustrojona choinka. Jak choinka to muszą być prezenty, choćby mini. Wiadomo natomiast, że jak prezenty to na pewno był Mikołaj :) Ponieważ Mikołaj nie lubi być przy swej pracy widziany to się chowa;) O tak:
 

  Druga zabawą, w której brałam czynny udział , oprócz wakacyjnych miesięcy to  "Zwierzęca wymiana karteczkowa" u  Czarnej Damy
 

    Ostatnie grudniowe karteczki były pod znakiem Wiewiórek.
Ja swoją wysłałam do Basi 
 
Otrzymałam natomiast od Anny T. :
 

Dziękuję dziewczyny za zorganizowanie tych zabaw. Świetnie się bawiłam i mam zamiar w przyszłym roku też spróbować :)
 Splocik już ogłosiła nową zabawę, która rusza 01.01.2020r pod tytułem "Rękodzieło i przysłowia" 

***

Wszystkim zaglądajacym, tym którzy coś napiszą i tym którzy tylko zerkają, życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, przede wszystkim zdrowia, energi i wewnętrznego słońca. Żeby pogoda ducha nigdy nas nie opuszczała -Mięta 





11 komentarzy:

  1. Piękne prace :)
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie i cieszę się, że dołączyłaś do nowej.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Dziękuję za życzenia i je w pełni odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :) Szczęśliwego Nowego Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prace. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten hafcik jest śliczny :) szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie!!! Zdrowia i wszelkiego dobra w 2020 roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Doskonała interpretacja!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń