wtorek, 4 lutego 2020

277. Wymianka w KTM i "szara koperta"

Witam:)

  Na przełomie roku organizowana był "wymianka 2x2 " na blogu Klub Twórczych Mam . Zdążyłam w terminie się zapisać . Moją parą została MammaMai
 
W paczuszce dostałam :
 
 Bardzo dziękuję:) 
Ja wysłałam natomiast taki zestaw:
 
***
W tym roku Czarna Dama. również zorganizowała wymiankę cykliczną-kolorowe koperty 
W styczniu obowiązywała "koperta szara-srebrna"
 

W wyniku losowania moja paczuszka powędrowała  do Sylwii , z taką zawartością: 
 
Zdjęcie wykonane przez Sylwię,moje wyszło rozmyte:(

Ja dostałam natomiast przesyłkę od Czarnej Damy , a w niej pełno różności, ale herbatka i kawka zdjęcia niedoczekały : p  Chyba jeszcze czegoś brakuje....czyżby "Pożyczalscy" pod podłogą zamieszkali ? 

Pozdrawiam serdecznie-Mięta:)

3 komentarze:

  1. Fajne wymianki, super prezenty przygotowałyście.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczodre wymianki :) zapraszamy do KTM częściej i do udziału w innych zabawach i wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń