sobota, 9 maja 2020

298. Roczny kocyk pogodowy część 4.

Witam:)

   Mój kocyk temperaturowy powoli "rośnie". Na blogu DIY-zrób to sam  są widoczne postępy organizatorek i uczestniczek. 

 

Mój kocyk na dzień wczorajszy( 08.05) ma 129 kwadratów:

 
Dziś zrobiło się cieplutko, dojdzie kolejne różowe kółeczko :)

Pochwalę się jeszcze Hipeastrum,Zwartnicą((Hippeastrum) ciągle mylonym z amarylisem((Amaryllis belladonna) który tak ładnie mi w tym roku zakwitł . Cieszę się, ponieważ byłam pewna, że już nie będzie kwitł wcale. Cebula tego kwiatu jak widać ledwo mieści się w doniczce, a ma już ... 20 lat. Przez ostatnie cztery lata nie kwitł wcale, ani cebulek przybyszowych też nie utworzył. Zastanawiałam się czy nie pójdzie do wyrzucenia, a tu taka niespodzianka :)
 

Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

16 komentarzy:

  1. Świetnie przybywa Ci kocyka :-) Kwiat zakwitł przepięknie... też pomyliłabym go z amarylisem :-) Dobrze, że nie wyrzuciłaś tej cebuli!
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby Ci jak najwięcej przybywało jasnych kawałków w kocyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa z kocykiem.Amarylis cudowny, chyba się wystraszył że to wyrzucisz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, piękne ma kwiaty ale kwitnie krótko.Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Przybyło już kocyka;)wygląda fajnie i to też fajny pomysł na wykorzystanie resztek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kwiat zrobił Ci prawdziwą niespodzianką. Mam też nadzieję, że będzie dużo kolorowych elementów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to z pogoda będzie,pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Piękny kocyk pogodowy i kwiat cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyka przybywa i ma całkiem sporo kolorków. A kwiatek pięknie CI rośnie, oby jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow ale Kocyk i Kwiatek Cuuudne !!! :)) To na prawde przemila niespodzianka ,ze tak Pieknie zakwitl i nie uwierzyłabym ,ze ma juz tyle lat :)) Widac ,ze dobrze mu u Ciebie :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna tak zabawa. Ciekawe jaki wzorek się stworzy na kocyku. Biały oznaczał śnieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały kolor oznaczał temperaturę równą 0 , ale to dobry pomysł zaznaczyć śnieg:)

      Usuń