piątek, 15 maja 2020

299, Konwalie majowe i jajko.

Witam :)

   Dziś chcę pokazać karteczki z konwaliami. Taki temat bowiem wybrała Ania w swojej zabawie na Maj :
  Konwalie, kolor zielony i motyle.  Ponieważ nie posiadam żadnych wykrojników poza nożyczkami, ani żadnych stempli czy szablonów, więc do karteczek używam kolorowanek lub grafik ogólnie dostępnych w internecie. I dzisiejsze karteczki są właśnie takie, zupełnie proste z grafikami.
  Pierwsza podkolorowana żelopisami, na drugim zdjęciu troszkę widać, jak się błyszczy miejscami. Ma też wymaganego motylka.Wprawdzie doklejony, ale jest:)
 

Do drugiej wykorzystałam grafikę przedstawiającą obraz namalowany przez Alberta Dürer Lucasa.

 

Albert Dürer Lucas „Lily of the Valley” (jeden z pary) 1871 olej na płótnie
 [angielski malarz martwych natur i kwiatów 1828–1918]

Karteczki są  bez napisów, ponieważ nie wiem jeszcze z jakiej okazji zostaną wręczone, lub wysłane.

I razem :

***
Na dokładkę wstawiam jeszcze raz moje jajeczko mix-mediowe, o którym pisałam tutaj , a idealnie pasuje do zabawy Wielkanoc cały rok  . 
Będzie to jajo majowe ;)

Pozdrawiam serdecznie -Mięta:)


21 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, konwalie na grafikach są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki! Piękne grafiki znalazłaś :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosennie się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki proste, ale bardzo ładne :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, piękne grafiki wykorzystałaś do swoich kartek.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie oprawiłaś te konwaliowe grafiki. Są przeurocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki. Maj i konwalie idealne połączenie. Aż mi się czasy moje dzieciństwa przypomnialy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki. Maj i konwalie idealne połączenie. Aż mi się czasy moje dzieciństwa przypomnialy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te konwaliowe kartki. Cudowne grafiki z cudnymi konwaliami któr uwielbiam za ich zapach. No i dziękuję za spełnienie wszystkich wytycznych.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne konwalie :) Fajnie prezentują się na kartkach

    OdpowiedzUsuń
  11. So beautiful cards!
    These lovely lily's were in bloom in my garden last week,too. :)
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam konwalie, bardzo podoba mi się karteczka, jajeczko również pięknie ozdobiłaś , muszę kiedyś spróbować takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń