niedziela, 15 marca 2020

285. Live na FB z Ulą :)

Witam:)

  Na Fb wzięłam udział w 2 lifv'ach;nie wiem czy to słowo prawidłowo napisałam :/ grupy "Świry rękodzieła-inspirują" Oba prowadzonę przez Ulę.  Pierwszy był chyba na poczatku marca, ale o tym dowiedziałam się tydzien temu . I była to praca na drutach- Kubraczek na kubeczek. Więc obejrzałam sobie zaległy film instruktażowy. Nie umiem na drutach, jakoś nigdy się nie mogłam nauczyć, zawsze wychodziło mi źle. Tym razem też nie obyło się bez zgrzytów, z pięć razy nabierałam oczka by było jak trzeba. Potem dwa razy prółam...gdzieś mi oczka uciekły i dziury sie porobiły :(  W końcu się udało. Jest to mała praca, ale jestem z siebie dumna, mimo jej niedoskonałości. Zrobiłam od poczatku do końca pracę na drutach + ozdoba szydełkowa :)
 
Kubraczek zgłaszam do Klub Twórczych Mam wyzwanie cykliczne-"Graj w zielone" i banerek o :
*** Kolejny Live odbył sie wczoraj, termin sobie zapisałam wcześniej więc się  nie spóźniłam. Ozdabiałyśmy jajka styropianowe / wydmuszki.  Metodą, hym...chyba się mówi"mediową".
To również moja pierwsza praca tego typu. Moja pisanka jest minimalistyczna.
 
 
i banerek :
 Najfajniejsza jest atmosfera i współna zabawa.  Jeszcze raz dziękuję Uli za poprowadzoną lekcję :)

Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

21 komentarzy:

  1. Jaki cudny motylek przycupnął Ci na kubku :)

    Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości w "walce" z oczkami. Motylek jest piękny, ma ładny kształt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszymy się ogromnie, że byłaś z nami, ocieplacz piękny ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kubraczek otrzymał kubek , gratulacje . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że do nas trafiłaś i z nami byłaś :) Dziękuję, że się nie poodałaś mimo niepowodzeń na początku :) Dziękuję za Twój upór ! Wspaniale wyszedł kubarczek i jajko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję za cierpliwe tłumaczenie :)

      Usuń
  6. Ja też mam dwie lewe ręce do drutów i szydełka, podziwiam Cię, że się nie poddałaś i mimo wszystko zrobiłaś. To się chwali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ubranka na kubeczek jest śliczny(ja się nie nauczę), jajko minimalistyczne ale śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kubraczek na kubek zrobiłaś :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ocieplacz :-) Patelowe jajo ma fajną strukturę dzięki koronkom :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ubranko na kubeczku i ten motylek ahhh. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne jajo. Dziekuje za udział w zabawie.
    Fajnie by bylo gdyby znalazł sie tu rowniez nasz banerek zabawy DIY INSPIRACJE.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaardzo udana osłonka i motylek śliczny na niej przycupnął :) Lubię takie dekoracje od serca :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne jajko :) Dziękuję za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-JAJKO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń