poniedziałek, 9 marca 2020

284. Roczny kocyk pogodowy, część 2

Witam :)

 Jak nie piszę, to nie piszę...a czasem jak dziś, aż dwa wpisy. Wszystko za sprawą  projektu, który trwa cały obecny rok. Mianowicie chodzi o Roczny kocyk pogodowy,  zorganizowany na blogu DIY . Postępy nad kocykiem pokazujemy 8-go dnia każdego miesiąca.(mi ostatnio coś się pomyliło )

Zanim pokażę zdjecie postępów, kilka wyjaśnień. Moje kolory są trochę inne niż proponowane(wyrabiam starocie -szary,zielony) Również skala temperatury do każdego koloru jest troche inna. 
  Wprowadziłam sobie 0/zero. Oglądając kocyki na blogach z poprzednich lat, zauważyłam że najczęściej do jednego koloru jest przypisana skala obejmująca pięć stopni, ale już od jakiej się temperatury skala zaczyna i na jakiej się kończy jest bardzo różna. Dlatego mój zakres temperatur też jest inny od proponowanego. Moje kolory wybrane, od najniższej temperatury :
granatowy, niebieski, błekitny, biały=0, szary, beżowy, zielony, żółty, różowy, pomarańczowy i czerwony. 
  Kocyk zaczęłam robić z tego co miałam i jak widać na zdjęciu w pierwszym rzędzie kółeczka mają białą ramkę. Jednak, że biała włóczka okazała się strasznie sztywna w kwadratach i zlewała by się z białymi kółeczkami zamieniłam na ekri. I ten beż jest taki..trochę nie tego :/
Niestety już zostanie.
  Dziś jest 9 marzec i razem z dzisiejszym  mam 69 kwadratów.  
 

 Zdjęcie kiepskie, zbliżenie na użyte kolory:


 

  Następne kwadraciki za miesiąc. Myślę, że przybędzie sporo zielonego :)
Na dzisiaj tyle.
Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

19 komentarzy:

  1. Świetny! Taki stonowany. Już w trakcie mojego zastanawiałam się, czy nie zmienić kolorystyki na taką właśnie delikatną, ale dwie zmiany już wcześniej zaliczyłam, więc wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk stonowany, jak pogoda. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory kocyka, faktycznie stosowne do obecnej pogody :) Dosłownie przed kilkoma dniami powróciłam do szydełkowania, a oglądanie prac innych osób doskonale motywuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) Trzymam kciuki za nowe prace szydełkowe:)

      Usuń
  4. a ja tam lubię beż i mnie sie ten podoba:) ciekawa jestem jak będzie wyglądał w całości:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich projektach to wielka niewiadoma jaki będzie końcowy efekt.

      Usuń
  5. Kocyk zapowiada się śliczny . Powodzenia w dalszym dzierganiu . Pozdrawiam cieplutko 🙂 obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kocyk się wyłania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się na prawdę nieźle :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci idzie! A tą minimalna zmiana koloru sie nie przejmuj.. na zdjeciu jej prawie wogole nie widac a w naturze bedzie wygladac bardzo fajnie bo tak domowo 😍
    Podoba mi sie Twoj wzor kwadratow. Dzieki że sie z nami bawisz! Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń