sobota, 29 lutego 2020

282. Roczny kocyk pogodowy, część 1.

Witam :)
  
   Pod koniec grudnia na stronie DIY-zrób to sam, dziewczyny zapowiadały w wyzwaniu"cykliczne szydełko", że od stycznia ruszy projekt Roczny Kocyk Pogodowy. Od dawna "chodził" za mną taki pomysł. Ale zawsze było coś innego i tak schodziło i schodziło...aż doszłam do wniosku, że zacznę z czym mam. Resztę bedę zamawiała jak mi będzie potrzebne. I tak zrobiłam. Zapisywałam sobie temperaturę w styczniu i lutym w zeszycie, choć dziewczyny udostępniły ładne kartki z kalendarzem do wydruku.  I robiłam po trochu, dziś (ostatni luty) brak mi wrobionych sześciu dni(kółeczka są) Pokażę zdjęcie jakie mam. Żeby jeszcze w lutym cokolwiek pokazać. Zdjęcie kiepskie, ale cokolwiek widać. Kolory mam inne niż proponowane, ale o tym następnym razem.






Pozdrawiam serdecznie -Mięta



19 komentarzy:

  1. no brawo, kocyk coraz większy. Piękny będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajne,ale trzeba pilnować się by nie zapominać o sprawdzaniu temperatury za oknem:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję,żeby tylko mi chęci wystarczyło.

      Usuń
  4. Fajny pomysł. Wyobrażam sobie jaki będzie piękny po zakończeniu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny, ale mnie kolory nie przekonały, mam w panie w szarościach z niewielkim dodatkiem bieli i czerni, a te musiały by być w wyzwaniu "zimowy kocyk" a taki nie znalazłam;)Twój zapowiada sie świetnie, dlatego z chęcią obejrzę już gotowy, może w tedy sie przekonam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na słońce, te kolory u mnie na zdjęciu wcale nie są takie jakie są faktycznie.

      Usuń
  6. super ja bym się takiego wyzwania nie podjęła codziennie mierz temperaturę. pasowały by w miarę na bieżąco robić to nie dla mnie za długofalowy projekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja mam termometr zaokienny,zapisuję tylko codziennie i staram sie codziennie jeden zrobić.Ale to nie zawsze się udaje ;)

      Usuń
  7. Ciekawy projekt :). Jak się sensownie dobierze paletę kolorów, to końcowy efekt może być bardzo fajny. To się na początku może tak nie zapowiada, ale trzeba być konsekwentną i cierpliwą, żeby cieszyć się na końcu. Parę lat temu było podobne wyzwanie blogowe, widziałam bardzo ładne kocyki w finale. Ale ja bym chyba nie wytrwała...:).

    OdpowiedzUsuń
  8. It's nice growing. That's a good idea!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń