sobota, 29 lutego 2020

281. Na ostatnią chwilę.

Witam :)
  Ogólnie w lutym dopadły mnie różne  plagi, między innymi : lenistwo, tumiwisizm, nicniechcenie, nicnierobienie i zapalenie oskrzeli. Więc będzie zbiorczo i możliwe, że ciut długawo i chaotycznie. Jednak coś tam zrobiłam.  
  Po pierwsze:  u Splocika (banerek na pasku z prawej)w tym miesiącu takie były przysłowia do interpretacji jak się chce:
1. Radosne serce wypełnia braki życia.
2. Nie ma zimy bez śniegu, wiosny bez słońca i radości, której nie dzielisz.
Ja wybrałam pierwsze i z powodów jak wyżej zrobiłam tylko takie małe serduszko, breloczek do kluczy. Ponieważ, klucze to dom, dom czy mieszkanie wszystko jedno chodzi o miejsce a nie budynek. Dom  do którego się wraca, gdzie czujemy się dobrze. Po prostu gdzie dom tam serce twoje. 
 

 Serduszko zgłaszam też do  wyzwania na DIY- INSPIRACJE - motyw SERCE / HEART (banerek na pasku)

 Po drugie : U Reni , praca  2 z 12 .(banerek na pasku) Nie miałam siły myśleć nad lutym jako miesiącem ,a że było też możliwe zrobienie koszyczka.To mój wygląda tak : 

 
  Po trzecie: Drugi rzut kośćmi u Kreatywnej Jacewiczówki w zabawie : Kości zostały rzucone  u mnie wyglądał tak :




 Wypadła 1 i 4 , w tabelce  jest to "papier" . A z papieru są karteczki. Zrobiłam niestety tylko dwie. Jedna jest z wymianki karteczkowej u Czarnej Damy gdzie w lutym królowały pingwiny , a druga jest dodatkiem do wymianki kopertowej ,również u Czarnej Damy gdzie tematem były motyle.
(Oba banerki na pasku) Karteczki wyglądają tak : 
 
I to tyle co udało mi się zrobić w tym miesiącu z planowanych zabaw. Resztę nie dałam rady skończyc na czas.Czyli nie zrobiłam haftu z liskiem, ale zrobię. Karteczki z krokusami też nie zrobiłam. 

***
Teraz trochę o książkach. 
Czarnej Damy w wyzwaniu czytelniczym na luty takie były literki FZW . To moje książki:

 Joy Fielding -"Zabójcze piękno " . Na okładce są Włosy



















 Ken Folet - " Zamieć". Na okładce są  wierzby 

















Następne pozycje zostały przeczytane w ramach wyzwania "Trójka e-pik" :
"Coś czerwonego" (okładka, tytuł, serce, książka o komunizmie itp) -
  "Kolory zła.Czerwień"Małgorzata Oliwia Sobczak



książka z wątkiem Holokaustu -"Dwie obrączki;opowieść o miłości i wojnie."- Mile Werber.Eve Keller 

I wyzwanie czytelnicze na FC luty - literatura japońska.
"Na południe od granicy,na zachód od słonca" -Haruki Murakami 

To tyle na dziś.... Braki z lutego postaram się nadrobić i pokazać.
Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

5 komentarzy:

  1. lenistwo, tumiwisizm, nicniechcenie, nicnierobienie- znam i czasami mnie dopada, choć nie lubię bezczynności;) Przygotowałaś świetne prace, szczególnie serduszko i koszyczek bardzo mi się podoba:)Dziękuje że pamiętałaś o mojej zabawie, a przede wszystkim znalazłaś chęci na nią i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na osobę, która miała słabszy miesiąc i nic się jej nie chciało, to zadziwiająco dużo prac wykonałaś i książek przeczytałaś. Najpiękniejszy koszyczek i karteczki!

    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi także zdarzają się takie dni. :)))
    Jednak między nicniechceniem a nicnierobieniem udało Ci się zrobić kilka drobiazgów.
    Natomiast między lenistwem a tumiwisizmem sporo poczytałaś.
    Parę dni temu czytałam Zamieć i zastanawiałam się nad obecną sytuacją.
    Prace bardzo fajne, książki ciekawe. :)
    Twój link i fotkę dodałam do wpisu z zadaniem lutowym.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ta książka to taka "na czasie"..dużo do myślenia daje.

      Usuń
  4. Serduszko urocze, świetna interpretacja. W oczy rzucił mi się tytuł "Dwie obrączki..." muszę zapisać i popytać w bibliotece :) Pozdrawiam. Dzięki za "odwiedziny"

    OdpowiedzUsuń