środa, 18 marca 2020

286. Zabawa zakładkowa.

Witam:)

  U Hubki w tym roku trwa zabawa zakładkowa. Jedną zrobiłam w styczniu . Potem miałam lenia...w zasadzie nadal mam. I dopiero dziś pokażę dwie zakładki.

Pierw zaległą do tematu lutowego :

zabawa zakładkowa- wyzwanie #2


 

   Z tym tematem miałam pewien problem. Ostatnio nie czytałam, żadnej książki, która by mnie rozśmieszyła. Wprawdzie mam w domu kilka książek Joanny Chmielewskiej, jednak żadna z tych co mam jakoś mi do tematu nie pasowała...chyba powinnam dokupić nowe . Przypomniałam sobie, że w zeszłym roku dostałam jedna taką dość zabawną. 
Jest to:

"Wielki ogarniacz życia 2.Czyli jak żyć razem i się nie pozabijać"  

 Bohaterami są Adrian Las i Beata Bukowa, którzy zostali parą i postanawiają razem zamieszkać. Książka opisuje wiele wydarzeń z ich życia z dwóch punktów widzenia pierw jej potem jego,albo odwrotnie.Wiele sytuacji bywa bardzo śmiesznych. Jak na przykład rozmyślania Beaty gdzie ma zmieścic rzeczy ukochanego w jej małym mieszkaniu, czy kupno przez Adriana farb do pomalowania mieszkania. I ta druga sytuacja była inspiracją do tej zakładki.
  

  

Natomiast tematem wyzwania trzeciego/obecnego   jest zakładka do książki z dzieciństwa.

 

      Każdy z nas pewnie ma wiele książek z dzieciństwa, które miło wspomina. Do tego wyzwania ja wybrałam książkę Macieja Wojtyszko "Bromba i inni". Jest to zbiór opowiadań o różnych ciekawych istotach. Na zakładkę trafiła postać Fikandra, melancholijnego, roztargnionego poety zakochanego w Malwince-zegarynce.


 
 
To tyle na dziś.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

15 komentarzy:

  1. Brombę pamiętam, choc nie miałam tej książki w swoich zbiorach. Drugiej nie znam zupełnie. Super zakładeczki1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakładki . Miłego dnia 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, w końcu wiem skąd się wziął Fikander! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he,he....z czasów dzieciństwa się wziął ;)

      Usuń
  4. Super zakładki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zakładeczki :) postać z drugiej zakładki, troszkę przypomina Psa Ferdynarda z mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam o Brombie, też ją czytałam i oglądałam animacje :-)
    Świetne zakładki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O!!! Bromba! Pamiętam dobranockę, ale książki chyba nie czytałam. Świetne zakładki do obu wyzwań.
    :)

    OdpowiedzUsuń