środa, 5 lutego 2020

279. Papierowy kotek.

Witam:)

Lubię ksiażki i lubię zakładki. Styczniowa, u mnie kocia. Prosta papierowa -"kotek włazi na płotek"
 
zgłaszam do wyzwania u hubki38  . 
 
   Tematem była zakładka do książki , która zapadła w serce. Takich książek mogłabym wymienić wiele.Wspomnę kilka : "Baśnie" -H.CH.Andersena, "Mały książę"-Antoine’a de Saint-Exupéry’ego,"Przeklęta bariera"-J.Chmielewskiej, "My, dzieci z dworca Zoo" czy "Dziennik Anne Frank". Jeszcze z kilka by się znalazło takich, ktore zapadły w serce i pamięć,każdainna i każda z innego powodu. Jednak tę zakładkę wybrałam do szczególnej dla mnie książki. O,tej:
 Po samej okładce wiadomo,czemu zakładka z kotem:)

 "Milka,Kropka,Frodo i Sznycek" jest książeczką napisaną na podstawie wątku autorki z portalu www.miau.pl w 2008r. Wszystkie zdjęcia w wątku, jak i książce są jej własnością.
Dla mnie jest ta książeczka ważna z kilku powodów. Jednym z nich jest ten, że brałam czynny udział w komentarzach na wątku :) i portalu. Wtedy poszukiwaliśmy właśnie kotki , jedna już miała u nas zamieszkać, lecz tymczasowi opiekunowie nie byli w stanie się z nią rozstać i w wyniku pewnych zawirowań trafił do nas w 2009r, aż z Bytomia nasz ukochany Heniuś , który obecnie ma 14 lat:) Na portalu bywałam przez kilka lat, aż do momentu jak mi się spalił dysk w komputerze i utraciłam wszystkie dane :(  Ta książeczka jest pamiątką po wielu sympatycznych osobach, i nie mniej interesujących kotach. Pamiętam taki zespół trzech ancymonków: Moher,Trykot i...Sybir od Monostry.  I z tego co się dowiedziałam z innego źródła Joasia nadal prowadzi wątek ilustrowany swoich kotów:) I  tę ksiażeczkę mam z  podpisem Joasi :)
Pozdrawiam serdecznie-Mięta:)

28 komentarzy:

  1. Super historia- to na pewno książka, która zapdła Ci w serce....Buziaki i dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna zakładka! rewelacyjny kocurek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jest! jak on cudownie kuka zza zakładki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zakładeczka. Każdy z nas ma taką "swoją" książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kocurkowa zakładka :)
    Pamiętam pewną książkę z dzieciństwa, której później i do tej pory już nie spotkałam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      Niektóre "wiekowe"książki czasem można w antykwariatach znaleźć.

      Usuń
  6. cudowna zakładka, szczególnie ta tylna strona;) od razu mam banana na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super zakładkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, śliczna jest ta kocia zakładka. Bardzo lubię koty i do dziś zachowałam egzemplarze moich uwielbianych książek z dzieciństwa: "Przygody Filonka Bezogonka" i "Puch, kot nad koty".
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny kotek na płotku :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna zakładka ,a kotek jest przesympatyczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładka i pomysłowa i urocza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesympatyczny kociak, śliczna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem straszną kociarą nic więc dziwnego, że zakładką po prostu się zachwycam <3 a o stronce nie słyszałam :) zaraz tam zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zakładka :) Ten kociak idealnie się dopasował do książeczki, a może to książeczka do niego...

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, wysyłam dla Ciebie kartkę z pingwinkami. Proszę o adres na mail klaryska89@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza zakładka. A książka z pełną historią.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakładka świetna ;-) Mam tę samą książkę o kotach Joasi z dedykacją :D
    I sentyment do tych lat na miau gdy nie było jeszcze fb i instagrama ...;-)

    OdpowiedzUsuń