piątek, 14 sierpnia 2020

319. Szydełkowe kwadraty z serduszkami.

Witam:)

  Piszę post na nowo. Coś mi się popsuło w ustawieniach blogera i tekst naszedł na zdjęcia po opublikowaniu, może teraz będzie dobrze.
 W lipcu robiłam kwadraciki szydełkowe w czasie live -Świry rękodzieła inspirują na FB z Ulą


Wtedy zrobiłam taki kwadracik :

Później zrobiłam jeszcze trzy. Zrobiłam dookoła im błękitną ramkę i połączyłam . 
Wyszło takie okienko : 
 

Tył robię gładki i będzie kolejna poszewka na podusię :)

***
W tym miesiącu na live' ach robimy szydełkowego zajączka .

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)




10 komentarzy:

  1. Jakie fajne kwadraciki z serduszkami. Gdybym umiała coś takiego robić, to chyba dla mnie to byłby środek ozdobny koca z gładkim wykończeniem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te bombelki. Fajna będzie podusia serduszkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. a widzisz, mnie się te bąbelki nie kojarzyły z podusią- świetny pomysł:) ciekawa jestem jak będzie wyglądała już po ukończeniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na pewno zrobię zdjęcie całości i pokażę

      Usuń
  4. no piękna podusia będzie, u mnie tylko 5 kwadracików i głowa uszatego : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i tak całkiem sporo :) Ja uszatego zszywam :)

      Usuń