poniedziałek, 31 sierpnia 2020

322. Słoneczniki

Witam :)

  Przecieka mi czas przez palce. Gdybym jeszcze strasznie zapracowana była to jakieś wytłumaczenie bym miała, a tak wszelkie zaległości twórcze mogę zgonić tylko na problemy z prawym ramieniem. Półtora roku temu "zamroziło" mi lewy bark..teraz prawy :(

 Coś tam jednak dłubię, kocyk temperaturowy powoli się robi, a teraz pokażę słoneczniki.
Słoneczniki na karteczkach, przygotowane do zabawy u Ani  .
Tu banerek :
 
Tu karteczki:
Do tej powyżej, wykorzystałam fragment grafiki przedstawiającą obraz namalowany przez Małgorzatę Kruk .

Natomiast do tej poniżej, słonecznika z kolorowanek dla dzieci . 
 Ale tu mi przekłamało kolory, tło jest jasno żółte a nie jakieś kremowe. Słonecznik jest żółto pomarańczowy a nie pomarańczowo czerwony :/

a tu są razem



   

Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)





7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne karteczki wyszły. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się niezmiernie, że mimo zdrowotnych komplikacji udało Ci się stworzyć świetne kartki na moją zabawę ''
    Pozdrawiam serdecznie, życzę dużo zdrówka i dzięukję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Och współczuję z powodu braku. Chociaż na blogu i grupie nie widać Twoich problemów z nim związanych. Wszystkie prace zawsze piękne i dopracowane ze szczegółami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń