środa, 30 września 2020

328. Grzybki dwa.

 Witam :)


Zrobiłam  dziś szydełkowe grzybki . 

 
I według mnie pasują do wrześniowego tematu zarówno u Splocika  jak i u Reni . 
w obu zabawach występuje hasło: 

Wrzesień chodzi po rosie, zbiera grzyby we wrzosie.

 Szczawik  ma listki koloru prawie  jak wrzosy(jak się oczy mocno zmruży i zrobi przy tym zeza he,he...)

I banerki :


    Grzybki mają 6 cm wysokości, wiec nie jest to mega wielka praca, ale dzięki temu mam coraz mniej zaległości :)


Miłego wieczoru wszystkim życzę - Mięta :)


14 komentarzy:

  1. Grzybki są fajniste i dobrze wpisują się w zabawy. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolorowy grzybek jest ekstra. Szkoda, że w lesie grzybki nie są w takich kolorach. Byłoby łatwiej je znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ten jeden to taki kolorowy, fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne grzybki , zwłaszcza ten kolorowy jest oryginalny. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sa te szydełkowe grzybki , może i ja sobie machnę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne grzybki, choć mocno schowane w szczawiku;)
    bardzo fajna ozdoba na jesienny czas. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, szczególnie pięknie wygląda ten kolorowy - niespodzianka i zaskoczenie dla lubiących oglądać kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń