poniedziałek, 2 listopada 2020

337. Książki w październiku.

 Witam:)

 Zestawienie wszystkich książek przeczytanych przeze mnie w październiku.  Zaznaczone literki na kolorowo są do wyzwania czytelniczego u Czarnej Damy  Niestety wiele ich nie ma

Obowiązywały takie literki :


I książki:
 tu nie ma literek ,
 i tu też nie ma literek,
 niestety i tu brak :(  
i tu brak :(

 tu jest jedna :)  Jerzy Edigey
 tu też jedna -Umberto Eco (ciekawe eseje)
 tu są dwie - Jerzy Edigey 
                     Najgorszy jest poniedziałek .

Kryminał bez "umarlaka". Akcja dotyczy poszukiwania zaginionego chłopca,czterolatka, którego podejmuje się na zlecenie matki, starszy już  wiekiem mecenas Mieczysław Ruszyński . 
Całkiem, całkiem... coś ala "07-zgłoś się" Zresztą trzy odcinki tego serialu zostały nakręcone właśnie na podstawie książek J.Edigeya 

to tyle.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)


  


















10 komentarzy:

  1. Bardzo lubiłam czytać książki Edigeya.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Eco. Świetnie pisał, bardzo oczytany i z ciekawymi poglądami.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie znam. Ani jednej. Ale pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, też w październiku przeczytałam książkę Umberta Eco, ale było to "Imię róży"

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam na czytniku, ale ze względu na jej obszerność zostawiłam sobie na inny czas:)

      Usuń
  5. Nie znam, ale jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo przeczytałaś. Ja też sporo czytam , ale nigdy nie mam głowy do tytułów. Zdarza mi się czytać coś drugi raz i po przeczytaniu paru stron wiem , że już ją czytałam. Pozdrawiam cieplutko 🍄🍄🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow Suuper tyle ksiazek :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń