sobota, 31 października 2020

336 . Na ostatnią chwilę...



Witam ponownie :)

   Ostatnie godziny października więc notatka zbiorcza. Pierw karteczka do Ani . Przyznaje się, że zapomniałam o nich w tym miesiącu. Wytyczne takie, jak widać na banerku:

 

Zrobiłam tylko jedną, bardzo prostą karteczkę :


*** 
   Kolejna zabawa, to "kości zostały rzucone" 

na blogu Kreatywna Jacewiczówka .
Z moich rzutów wypadło :

5 i 1 co w tabeli dało  -kropki 

   Wiecie,  że 15 września przypadał międzynarodowy dzień kropki, bardzo fajnie jest o tym napisane tutaj
  Zrobiłam karty ATC. Na początku października na fb grupy
" Świry rękodzieła inspirują" był live, który prowadziła Marta. Wtedy robiłam je po raz pierwszy.(więcej będzie w oddzielnym poście)
Przedstawiam moje wariacje kropkowe : 


***
Jeszcze taki sobie bukiecik z listków, do zabawy u Reni  . Jesienna deklinacja. 

Ja wiem ,że tu się nie popisałam, ale chcę być na bieżąco.
  W czasie kolorowej jesieni są kolorowe liście :)
 
 I jeszcze róże kwitną i bratki ..i żółte liście na drzewach :) 










 Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)


Ps. Bloger coś mnie dziś nie słucha...

14 komentarzy:

  1. Świetne karteczki, a i listki na moja zabawę wyglądają fajnie;) dzięki że pamiętałaś i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za żabkę, zapomniałam uwzględnić zmianę czasu. Ale oczywiście karteczkę przyjmuje do zabawy z wielką radością. Bardzo fajnie udał Ci się w niej umieścić wszystkie wytyczne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, nie tylko ja na ostatnią chwilę wrzuciłam post :) Ładne prace. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Niestety czasem dopada człowieka marazm ;)

      Usuń
  4. Urocza, wrzosowa karteczka a kropkowe ateciaki są super!
    Jesienne, kolorowe liście to świetny pomysł na dekorację.
    Dziękuję Ci za odwiedziny na moim blogu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wrzosowa kartka. A te kropkowe atecieaki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są super. Dobrego tygodnia 🍄☘️☘️☘️🍄

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kartka z wrzosem super. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń