poniedziałek, 30 listopada 2020

340. Trochę szarego, trochę srebrnego...

 Witam:)

Znowu mam duże zaległości :( 

Jednak udało mi się zrobić dwie prace na ostatnią chwilę.

Reni ...


w listopadzie oprócz wielu przysłów dopuszczalny jest kolor szary i liście. 

Zrobiłam zakładkę inna niż zazwyczaj, bowiem narożną . O taką :

Kolor szary jest i liście też ;)

Zgłaszam ją również do wyzwania na blogu -"Tworzę w jednym kolorze" -
listopad-szary 



***
Drugą pracę natomiast, zgłaszam do Splocika .



Do wyboru takie były przysłowia :

1. Nie to świat, co go przez okno widzimy.
2. Słońce i gwiazdy należą nie tylko do bogaczy.
 
  Wybrałam przysłowie nr dwa i wykonałam.... też zakładkę,(wirus zakładkowy grasuje) Taką zwykłą.
 Co tam jedno słońce, ja mam aż cztery ...  i wszystkie świecą . Nie wiem czy to widać.


 A z drugiej strony miliony gwiazd....i wszystkie moje  ;)



 Tak serio, to drugie przysłowie jest bardzo mądre. Nawet gdy jest szaro i buro jak u mnie ostatnio. Nawet wtedy gdy nam ciężko i smutno ..jak mnie ostatnio...
To mimo wszystko wiemy, że kiedyś w końcu słońce się pokaże i rozgoni mrok ten na zewnątrz i ten wewnątrz...
A gwiazdy na firmamencie?  Od bardzo, bardzo dawna inspirują prace wielu poetówpisarzyfilozofów oraz muzyków

   Czy wiecie, że najstarsza dokładnie datowana mapa nieba, pochodząca z roku 1534 p.n.e., jest dziełem starożytnych Egipcjan ? Mieli wiedzę, co nie ?

To tyle na dziś.
Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)

17 komentarzy:

  1. Jesienne szarości zapanowały za oknem, choć u mnie na razie z białą nutą :) Śliczna zakładka, świetny wzór no i wykonanie:)Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, naprawdę fajnia interpretacja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie poradziłaś sobie. Prace oryginalne. Pozdrawiam cieplutko 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba Twoja pierwsza zakładka. Oryginalna, śliczna i taka trochę romantyczna z tym kwiatkiem :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaaaaaaaaa, jaki świetny pomysł na zakładkę, jest zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakładki obie. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne zakładeczki. Ta z gwiazdami jest prześliczna. Chyba podpatrzę u Ciebie isobie zrobię. Nie masz nic przeciwko temu, prawda:)
    POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że nie :) Zrób swoja wersję śmiało :)

      Usuń
  8. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu   Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładki, Aniu. Ta narożna skradła moje serce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zakładka. Dziękuję za zabawę z nami w Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń