sobota, 9 stycznia 2021

348. Roczny kocyk temperaturowy zakończony .

 Witam :)

   Ponad rok temu na blogu DIY-zrób to sam  rozpoczął się projekt :

CYKLICZNE SZYDEŁKO / CAL2020 / ROCZNY KOCYK POGODOWY ,

 w którym wzięłam udział, choć nie od samego początku. Był to największy i najdłużej trwający projekt szydełkowy jakikolwiek do tej pory robiłam.   Ponieważ liczba dni w ubiegłym roku nijak nie dawała się ułożyć by był dokładny prostokąt, to na początku i na końcu dodałam po jednym kwadracie w kolorze ramki, na których wyszyłam cyfry oznaczające początek jednego roku i następnego. cyferki trochę krzywe, roztańczone, w końcu wtedy był sylwester ;)




   Koc nie jest wielki,raczej taki nie duży, osiągnął wymiar 100 x 150 cm. Żeby zrobić jakieś sensowne zdjęcie położyłam go na podłodze. Oto efekt mojej rocznej pracy :



i zbliżenia 
pierwszego rzędu ...



i ostatniego  :


 







Ciekawe jest to, że każda praca wygląda inaczej. Zapraszam na obejrzenie zakończonych kocyków cykliczne szydełko-kocyk grudzień, 

Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)


***

Dodatek :)

Tutaj  jest podsumowanie 



14 komentarzy:

  1. Fajny kocyk, ten środek wygląda mega abstrakcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie to fajny pomysł na resztki, tylko ja bardzo nie lubię takich ciągnących się prac;)
    Twój kocyk wyszedł ciekawie- widać jak mało ciepłych dni mamy w roku, a ja je tak lubię:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł no i oczywiście wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk super się prezentuje :).

    Fajny pomysł z dodaniem roku :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje że dałaś radę przez cały rok i masz dzięki temu fajny kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda, podziwiam za cierpliwość :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawa za wytrwalosc! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały, podziwiam wytrwałość

    OdpowiedzUsuń