niedziela, 10 stycznia 2021

349. 12 zakładka

 Witam :)

  Zapomniałam zupełnie o grudniowej zakładce, do wyzwaniu  zeszłorocznego u Hubki . Tematem była książka, którą dostało się w prezencie. 


 


A to moja praca :



  Jak widać zakładka jest do książki "Zew księżyca", która jest pierwszym tomem serii o przygodach niezwykłej Mercedes Thompson.
 
  Książkę tę, a dokładnie całą serię dostałam w lipcu, jako prezent urodzinowo imieninowy(urodziny i imieniny mam w tym właśnie miesiącu) od przyjaciela rodziny, którego znam jeszcze z czasów mojej szkoły średniej i cały czas się przyjaźnimy :)
Wszystkie tomy :
 


Dziękuję Ewie za tak świetną i motywująca zabawę :)


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :) 















20 komentarzy:

  1. Świetna zakładka! Bardzo lubię serię z Mercedes, aczkolwiek pierwsze części są najlepsze:-) Już jest 11 część w sprzedaży, a autorka wydała 12, ciekawe do ilu dojdzie? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z info..muszę dokupić braki :)
      Fajny też jest cykl "Akta Harry’ego Dresdena"Jima Butcher'a

      Usuń
  2. Świetna zakładka , idealnie dopasowana do książki. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja zakładka. Tej serii nie czytałam i pewnie dlatego zakładka kojarzy mi się z inną książką (Biegnąca z wilkami).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) O..a j tego tytułu nie znam.Poszukam recenzji :)

      Usuń
  4. uwielbiam tego typu książi, a zakładka wykonana do niej mistrzowsko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zakładka - szczególnie wilk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zakładka, idealnie dopasowana do tytułu książki. Nie znam tej serii, muszę poszukać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna zakladka! Idealnia spasowana- dziękuję za wspólną zabawę! lecę wrzucic do galerii :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dopasowałaś zakładkę do książki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała zakładka i idealnie pasuje do książki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń