środa, 10 lutego 2021

362. Dzierganie i supłanie -lekcja 2

  Witam:)


 Druga lekcja z dziergania i supłania   u  Reni  jest  z niespodzianką:) Część dotyczącą drutów  została przygotowana   dla uczestniczek  przez Splocika  :) 

 Lekcja druga to sploty ryżowe.

   Zrobiłam kwadrat w kolorze różowym. Pomyślałam, że może jako podkładka pod kubek będzie? Ale jednak jakoś mi się nie podoba. Nie za bardzo lubię taki róż sam w sobie. To sobie wymyśliłam, że będę miała nowy kocyk z samych splotów, których się uczę na drutach. Mam już trzy takie próbki . Wykorzystuję włóczkę pozostałą z kocyka temepraturowego robionego w zeszłym roku .



 Kwadraty maja po 12 cm(może za mało ?) Niebieska próbka wyszła jakaś dziwna. Ostatni rząd przy zamykaniu oczek mi się "rozlazł", chyba coś zrobiłam źle ale nie wiem co. Jeszcze nie wiem jak należy ładnie zszywać. Teoretycznie widziałam filmiki w internecie, ale zazwyczaj tam brzegi mają takie ładne równe oczka łańcuszka, a u mnie są jakieś inne (znowu coś źle zrobione) No trudno, wyszło jak wyszło.Uczę się dalej :) 



Pozdrawiam serdecznie -Mięta


 


11 komentarzy:

  1. Moje druty długo leżały bezczynnie. Ale ostatnio zaczełam znowu dziergać i z wielką przyjemnością będę podglądać Twoje prace. Powędrowałam też do Reni i warto było. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie coś ładnego, niebieska próbka to ściągacz , trudno to zakończyć tak aby się nie rozłazil.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dobrze wiedzieć, że nie tylko mi się rozłazi:)

      Usuń
  3. Poćwiczymy i zawsze będziesz mogła sobie poprawić;) a dzięki Tobie wiem, ze będą potrzebne jeszcze posty techniczne- dzięki ;) świetnie sobie poradziłaś i widzę, że coraz lepiej Ci idzie dzierganie:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ja jestem totalnie zielona z taką dzianiną .Więc często pewnie nie będę czegoś wiedzieć dla większości oczywistego ;)

      Usuń
  4. Alee Suuper ,ze sie uczysz :))) Z kazda praca ,robotka bedzie tylko Piekniej !!! :)))Trzymam kciuki za nastepne robotki !!! :)) Pozdrawiam Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Na naukę ponoć nigdy nie jest za późno :)

      Usuń
  5. Robisz wspaniałe postępy. Kocyk z próbek to bardzo dobry pomysł. Pozdrawiam cieplutko 👍👍👍👍👍 ⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje postępy w dzierganiu są pozytywne:) Będziesz jeszcze śmigać jak się patrzy. Wiesz, Twój pomysł z kocykiem jest świetny. Może i ja tak zrobię. Bo przecież się uczymy i nie musimy robić np. czapek:) Bo ja miałam zamiar zrobić drugą czapkę, ale brak mi czasu.

    OdpowiedzUsuń