piątek, 12 lutego 2021

363. Rękodzieło i przysłowia 2 - luty i... donuty :)

 Witam :) 

Dziś Rękodzieło i przysłowia u Splocika :) 



   Do wyboru były dwa przysłowia , o takie:

1. Kto w tłusty czwartek nie zje pączków kopy, temu myszy zniszczą pole i będzie miał pustki w stodole. 
2. Szczęście i nieszczęście w jednych saniach jadą.
   
   Pierw wybrałam pierwsze. Z powodu dużego mrozu i wielkich kolejek, nie chciało mi się stać po pączki. To sobie wymyśliłam, że je usmażę. Ale nie usmażyłam, ponieważ oleju nie miałam tyle ile trzeba, to upiekłam w piekarniku. Mój piekarnik nie piecze równo i określony czas w przepisie okazał się ciut za długi.  Pączki wyszły za ciemne i nie dość, że wyglądały to i smakowały jak jagodzianki. Czyli bardziej drugie przysłowie tu pasuje, ponieważ  namęczyłam się nieźle z ciastem drożdżowym i nie wyszły jak powinny to jednak bardzo smaczne były :)

 
A na dokładkę zrobiłam jeszcze takie, które mają 0 kalorii  :)

 


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

Ps.
Skleroza nie boli, ale nachodzić się trzeba. Szydełkowe Donuty zgłaszam do lutowego wyzwania u świrusków  :) 

Pa,pa -Mięta :)



22 komentarze:

  1. eeeee, wyszły, bo smakowały;) a te drugie to już miodzio;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam ludzi, którzy sami robią pączki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak :) te bez kalorii są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te szydełkowe są również apetyczne. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  5. Pączusie! Ale pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie i całkiem niechcący udało Ci się zinterpretować smakowicie przysłowie drugie. :)
    Zrobiłaś super słodkości bez kalorii. :)
    Porywam oponki i z linkiem dodaję do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super pączusie, te szydełkowe są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te donuty są rewelacyjne ,posypką jak prawdziwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zero kalorii pączki są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakowite i bardzo pomysłowe szydełkowe pyszności, idealnie pasują do przysłowia 😊
    Czestuje się wirtualnie tymi bez kalorii, ba pewno też są pyszne !
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowite szydełkowe przysmaki cieszą oko ale domowe wypieki na pewno mają mniej kalorii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne donuty i nie tuczą. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Świry rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń