niedziela, 14 lutego 2021

364. Kolorowo :)

 Witam:) 

 Dziś się trochę pochwalę ;)

      Za wzięcie udziału w wyzwaniu na blogu Diy , pod tytułem:  "Roczny kocyk pogodowy" , przyznano mi nagrodę w wysokości 50zł  , za  wytrwałość i konsekwencje w działaniu :)  

   Przez cały zeszły rok  patronem i sponsorem zabawy był sklep Kokonki . I właśnie w tym sklepie mogłam sobie wybrać włóczkę. Wcale nie było to łatwe zadanie, ponieważ tam jest tyle pięknych kłębuszków, że bardzo trudno wybrać . W końcu wybrałam i czekałam... Pokazuję na co : 


Teraz tylko co z tego kolorowego cuda zrobić. 

 Trochę już czasu minęło, ale  skoro się chwalę, to pokażę śliczne karty ATC z prywatnej wymianki z Czarną Damą :) 


   Oraz prezent niespodzianka za całoroczny udział w zwierzęcej wymiance kartkowej   


Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)

20 komentarzy:

  1. Ja tez wybrałam wełny i teraz zastanawiam się co z niej zrobić. Są tak ładne, że aż żal urzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same cuda dostałaś:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty, bardzo motywujące do pracy twórczej. Ciekawa ta włóczka, a ja też ciekawa jestem co z niej zrobisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Piękną włóczkę wybrałaś. Ciekawa jestem co z niej powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczną włóczkę wybrałaś. Niespodzianka wspaniała. Miłego tygodnia ⛄⛄⛄❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wytrwałości z kucykiem i takiej pięknej kokonkowej nagrody, jaką wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kokonek wybrałaś, gratuluję. Chusta śliczna by z niego była :)
    Nagrody od Lidzi także fajne dostałaś, teraz nic tylko działać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące barwy, gratuluję wygranej 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Najczęściej widzę z takiej włóczki chusty. Ale to takie wręcz oczywiste - może coś innego? Ja nie wiem ale czekam na Twój pomysł. Na chustę też. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, zazwyczaj chusty.Może dla odmiany szal?Albo chusta półokrągła a nie tradycyjna?
      Trzeba się zastanowić :)

      Usuń
  10. Wspaniałości otrzymałaś :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. brawo za wytrwałośc, piękny prezent sobie wybrałaś! A co z niego będzie? jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń