wtorek, 23 lutego 2021

368. Kartki według mapki- 2

 Witam :)

Zabawa karteczkowa  u Ani   


w lutym takie propozycje mapkowe : 

 
 
Moje karteczki są  proste i płaskie. Takie zwyczajne do koperty. Nadal wykorzystuję wyłącznie posiadane zasoby.
Kwadratowa - Wielkanocna :
 

Zgłaszam ją również do wyzwania Wielkanoc przez cały rok



 Druga cała czerwona .. 

Nie zauważyłam, że mi obcięło kawałek:)  Na czerwonych polach gdzieniegdzie są brokatowe elementy. Niestety na fotce wcale niewidoczne :( 



tu dwie razem dla Ani : 



Dziś tyle.

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :) 

Ps:

Zagapiłam się bardzo, ale nadrabiam. Karteczkę w czerwieniach i serduszkiem zgłaszam również do  "ach te ścinki,ścineczki.. , na blogu Zofiko  



Mięta :)

15 komentarzy:

  1. Śliczne , pozdrawiam serdecznie 💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszły. Podobają mi się obie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste, które mieszczą się do koperty są bardzo praktyczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są świetne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sobie poradziłaś z obiema mapkami. Jak widać z tego co mamy pod ręką też można zrobić świetne kartki. Cieszę się bardzo że mogę je u siebie gościć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zinterpretowałaś mapki i bardzo kreatywnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, Ty już dwie prezentujesz, a ja dopiero jutro planuję sobie nad tym usiąść. Chyba zgapię od Ciebie kolory drugiej kartki... Ale to się jutro okaże. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wykonałaś kartki wg. mapki ,śliczne są.

    OdpowiedzUsuń