czwartek, 25 lutego 2021

369. Koronkowa pandemia - 2 .

 Witam:)

    Dziś było tak ciepło jak bywa czasem w Maju a nie jak powinno być w Lutym. I mimo iście wiosennej aury za oknem, mam do pokazania rzecz prawdziwie zimową ,choinkową. Zrobiłam szydełkową bombeczkę z powodu pandemii ,ale nie tej paskudnej-covidowej, tylko sympatycznej blogowej :) 

Chodzi mi oczywiście o koronkową pandemię . 


  W tym miesiącu szydełkiem inspiruje Ania , a frywolitką Ola .  Ponieważ frywolitki nie potrafię, to jak napisałam wyżej szydełkowa praca dziś jest. Niestety z powodu migreny :/ bombeczka tylko jedna .

Bombka"Ananasek"




Zrobiona według filmiku poniżej, autorka- Aurelia Myszka Szara

 

Pozdrawiam serdecznie -Mięta:)





32 komentarze:

  1. Ale śliczna bombeczka, Aniu. U mnie też dziś była wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, ja musiałam modyfikować wzór, mam większe akryle.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Filmików jest kilka,na różne wymiary.

      Usuń
  3. Jest cudna !! Dziękuję bardzo że skorzystałaś z mojej inspiracji.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda przeźroczysta Bombka z ubrankiem szydełkowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko jedna bombka ale za to jaka ładna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też taką, pierwszą w życiu zrobiłam w tym roku. To bardzo urokliwy wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bombka :) a pogoda faktycznie wiosenna, cudnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bombeczka. Świąteczne ozdoby można wykonywać cały rok. Pozdrawiam cieplutko 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bombeczka. Tak się zastanawiam nad nazwą, no niby trochę wzór jak ananansek, ale jakoś tak śmiesznie do bombki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Nazwa jest autorki wzoru, więc nie wypada zmieniać.

      Usuń
  10. Piękna bombka i bardzo ładny wzór. W przyszłym miesiącu będę obrabiać bombki.Podobają mi się akrylowe już mam zamówione:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udana bombka. Robisz więcej?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam zamiar jeszcze zrobić w innym wzorz troszkę mniejsze.

      Usuń
  12. Przepiękna bombeczka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bombka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bombeczka ananasowa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja bombka jest przeurocza. Ja niestety jakoś nie mogę się do szydełka zabrać, bo tak prawdę mówiąc nie bardzo wiem od czego zacząć. Podziwiam więc twoją i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najlepiej zacząć od podstaw.Według mnie od podkładki pod kubek ;)

      Usuń
  16. Super!
    Mam nadzieję, że przyjdzie czas , że opanuję szydełko. Póki co popodziwiam specjalistki :)

    OdpowiedzUsuń