sobota, 27 lutego 2021

371. Po live'ach...

 Witam:) 

  Dziś pokazuję prace , które powstały jakiś czas temu w ramach live'ów na Fb-kowej grupie  "Świry rękodzieła inspirują" 

Pierw zrobiłam taki sobie kuferek, na karty ATC : 

 


 Lekcję prowadziła Marta :) Mam zamiar zrobić może jeszcze z jeden :)

  Później brałam udział w lekcji, a raczej w zabawie nad kartami ATC pod tytułem "Oblicza miłości", prowadzonymi przez hubkę :)
W wyniku czego powstały takie "pary" : 


Nie ma to jak zabawa w dobrym towarzystwie :) :)


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)




5 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace :) super, że bawisz się z nami to bardzo motywujące jest i nadaje sens temu co robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace- kuferek zachwyca a kartki to juz wyższa szkoła jazdy jak dla mnie;)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, a my bawmy się póki możemy!

    OdpowiedzUsuń