niedziela, 28 lutego 2021

372. Kartka z kieszonkami.

 Witam:)

U Inki na rogatym blogu, jak wiadomo w tym roku królują tagi. 


" Proponujemy Wam na luty coś tajemniczego, ze skrytką - kartkę świąteczną z kieszonką, w której mieszkają tagi! "

   Ponieważ Luty w tym roku jakoś mi za krótki się wydaje. Sama nie wiem, gdzie dni mi się pogubiły :( To skorzystałam z propozycji Inki. I zrobiłam kartkę na podstawie jej filmu umieszczonego na youtubie 


Pierw zrobiłam tagi. trzy małe i jeden duży.



Później kartkę z kieszonkami 
 
A tak wygląda wszystko razem:


Użyłam papierów do pakowania prezentów naklejonych na kartki z bloku rysunkowego. Niestety nie mam żadnych odpowiednich napisów. 


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

22 komentarze:

  1. Ładnie :) napisy nie są takie konieczne bo widać o co chodzi. :) A teraz nie wiem, czy blogger fiksuje, czy mi w kompie coś miesza, bo piszę drugi raz, a cuda wianki się pokazują na ekranie. No to sprawdzam, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Od ciebie był tylko jeden komentarz :) Ja mam ustawione zatwierdzanie komentarzy,ponieważ ostatnio było bardzo dużo z takich stron zagranicznych powiedzmy... randkowych.

      Usuń
  2. Napis pasujący do okoliczności można też wydrukować, jeśli brakuje stempelka lub jakiegoś gotowego :) Bardzo fajnie poradziłaś sobie z tym wyzwaniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Poszukam sobie takich darmowych napisów.

      Usuń
  3. Ja czasem wycinałam z gazet pojedyncze litery i je naklejałam jako napis - też to daje dobry efekt! Ale Twoja kieszeń z tagami to uroczy, dobrze skompletowany zestaw :) Super sobie przystosowałaś i papiery i cały pomysł :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysł. Muszę sobie zapamiętać i na święta wykorzystać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tagi. Miłego dnia 🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. I tagi i karteczka ślicznie się razem prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj to prawda, luty zabral nam kilka dni. Ale ogromnie sie ciesze, ze mimo wszystko udalo Ci sie z tagusiami ❤❤❤. Uwielbiam ta forme kartki a Ty dodatkowo wykorzystalas pomysl, ktory skraperki kochaja najbardziej, czyli z kazdych papierow mozna stworzyc cos pieknego. Brawo!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. I bez napisów wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na kartkę i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń