wtorek, 2 marca 2021

373. Kreatywnie zaszukani - 2. Takie sobie pierdółki ...

 Witam:)

Lutowym tematem w wyzwaniu  Kreatywnie zaszukani na blogu u Jacewiczówki była

SZUFLADA W KUCHNI / KUCHNIA (gdy jednak szuflady nie podsiadamy) 

  W prawdzie u mnie w kuchni kilka szuflad istnieje, jednak w większości zajęte są przez sztućce -(wszystkie w idealnym stanie) różne przyprawy -mogłam upiec szarlotkę i fotkę wstawić he,he..

W innych swoje miejsce mają kuchenne ściereczki i różne serwetki. Jest tez szuflada z papierem do pieczenia, folią ,woreczkami i...i tam znalazłam papilotki do muffinek. 


 
Co można zrobić z takich papilotek ? Ja zrobiłam kwiatuszka, który wygląda jak goździk. Kiedyś to były bardzo popularne kwiaty.

i motylka... 

którego przymocowałam do małej klamerki. I teraz motylek może sobie przysiąść na kwiatku, albo gdzieś indziej :)


Pozdrawiam serdecznie -Mięta






18 komentarzy:

  1. Motylek uroczy, bardzo fantazyjny :))). A goździk niemal jak żywy! Goździki to jedne z moich ulubionych kwiatów, chociaż dzisiaj już mało popularne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Szkoda,że goździki odchodzą w zapomnienie.

      Usuń
  2. Zaskoczyłaś mnie:) ale goździk świetny:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, powlaiłaś mnie tym na kolana! rewelacyjny pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pomysłowe prace. Sama nigdy bym nie wpadła na to. Pozdrawiam serdecznie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam goździki i te zwykłe i ogrodowe. Co roku mam na balkonie.
    Twój papierowy kwiatuszek i motylek są rewelacyjne. Genialny miałaś pomysł na wykorzystanie papilotek. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pierdółki zrobiłaś :)
    Goździki bardzo mocno nam obrzydził miniony ustrój. Były na każdej oficjalnej uroczystości partyjnej i zostały wizytówką Dnia Kobiet - wszystko w najgorszej wersji. Chodzi mi o to, że to były mało rozwinięte kwiatki produkowane masowo. I wyglądały tak smętnie.
    Byłam zaskoczona, kiedy po latach zobaczyłam powrót goździków w wersji mini.
    A teraz wszystkie kwiaty w kwiaciarniach wyglądają pięknie, ale prawie nie pachną.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Mini goździki fajne są w doniczkach,albo na rabatkach :) Co do zapachu to ja myślę,że w kwiaciarni tak się miesza wszystko,że trudno rozróżnić konkretny zapach.

      Usuń
  7. Bardzo fajny motylek i goździk świetny:-)
    Kiedyś miałam okazję pracować przy prawdziwych goździkach i powiem Ci że to przepiękne kwiaty.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny kwiatek. Bardzo kreatywne wykorzystanie papilotek do muffinek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wybrnęłaś z wyzwania! Zapachniało wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda :D Bardzo pomysłowe wykorzystanie papilotek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem takie rzeczy z kuch stworza niesamowite dzieła w naszych rękach- brawo!

    OdpowiedzUsuń