poniedziałek, 15 marca 2021

374. Kartki według mapki -3. I inne też.

 Witam :)

  Nie lubię przedwiośnia. Szaro i zimno :(    Ogarnia mnie wtedy  niechęć. Przestaje mi się cokolwiek chcieć. I nie wiem nawet kiedy minęła połowa miesiąca :( 

W tym czasie nie zrobiłam wiele, kilka karteczek i 2/3 chusty. Pokażę  karteczki .

Pierwsze do zabawy u Ani  


gdzie na Marzec takie były wytyczne :



Zrobiłam obie świąteczne :

   

 Wielkanocna zawiera wszystkie wytyczne, Bożonarodzeniowa niestety nie ma tekturki. Już po zrobieniu zdjęcia dopiero przyszło mi na myśl, że mogłam dać tekturkę pod napis. Ale jak to się mówi to już "musztarda po obiedzie".
Obie razem :

Zrobiłam też takie : 


Tutaj jajko jest wykonane haftem matematycznym. Pierwszy raz robiłam coś takiego i mimo wielu błędów nawet mi się podoba :) Udało mi się dzięki Live'owi na fb(grupa Świry Rękodzieła Inspirują) prowadzonym przez Anię Kułagę.



  Wszystkie karteczki Wielkanocne zgłaszam też do wyzwania
 Wielkanoc przez cały rok. Niestety nie udało mi się  wykonać prac w każdym miesiącu. Może wyzwanie będzie kontynuowane i wtedy pójdzie mi lepiej .


Napisy pobrałam od : Katarzyny , i  stąd,.  Bardzo za nie dziękuję :)



Na razie tyle.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)


16 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, nie zawsze udaje się umieścić wszystkie wytyczne, najważniejsze, że robisz i chcesz. A jeśli mowa o zabawie to chcę ją kontynuować aż do przyszłego roku wiec bedziesz miała okazję nadrobić. Mnie w tym roku też nie udało się wykonać tylu prac wielkanocnych jak planowałam, mowi się trudno. Pozdrawiam i zabieram prace do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga, proszę Cię o kolaz zdjęć jesli chcesz by w galerii były wszystkie wielkanocne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki ale ta z jajkami niesamowita , one wyglądają jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki :) te wielkanocne powodują, ze już czuje się wiosnę.. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, przedwiośnie nie zachwyca, ale jak spojrzę na te pączki na krzaku bzu za służbowym oknem, od razu robi mi się lepiej. No i do pracy i z pracy idę za dnia, a nie w ciemnościach. Kartki świetne, a debiut w hafcie matematycznym bardzo udany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Coraz dłuższe dni mimo wszystko nastrajają optymistycznie :)

      Usuń
  6. Cieszę się, że karteczki trafią na moją zabawę bo są świetne. A to matematyczne jajo rewelacyjne. Ja niestety przy nim poległam . Pozostałe kartki też mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnie popatrzeć na Twoje karteczki. Dużo ich zrobiłaś pomimo ,,niechęci,, (przedwiośnie to taki dziwny czas, nie na wszystkich dobrze wpływa).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki przygotowałaś:) Haft to zupełnie nie moja bajka (kiedyś próbowałam;)ale Tobie wyszedł świetnie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki, szczególnie ta z bałwankami :) taka zabawna i inna niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, wszystkie kartki bardzo mi się podobają.
    Ja lubię przedwiośnie, bo jest zapowiedzią rychłej wiosny.

    OdpowiedzUsuń