środa, 31 marca 2021

382. Kreatywnie zaszukani -3

 Witam ponownie :)


   Przypomniało mi się o jeszcze jednej rzeczy, która muszę...w zasadzie to  nie muszę, ale chcę, pokazać jeszcze z dzisiejsza datą  :) Chodzi o wyzwanie w Kreatywnej Jacewiczówce 


W Marcu miejscem poszukiwań naszych inspiracji miała być : damska torebka/plecak .

  Moja torebka jest wielkości minimalnej i mało co się w niej mieści. Oprócz takich rzeczy jak klucze, dokumenty i telefon znalazłam też ..chusteczki higieniczne . Nie miałam pomysłu żeby zrobić coś z nich, ale zrobiłam coś dla nich :)


 
  Z oryginalnego opakowania zawsze urywa mi się ta część z klejem i potem mam takie w torebce rozbebrane i pogniecione. Kiedyś dawno już robiłam etui na chusteczki ,to zrobiłam i teraz. Użyłam rozwleczonej próbki ściągacza na drutach (z lekcji u Reni)  i obszydełkowałam dookoła półsłupkami i zszyłam.

Może Ania zaliczy ?


Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)

11 komentarzy:

  1. Sympatyczna torebeczka. Pozdrawiam cieplutko 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ubranko, chyba też musiałabym sobie takie zrobić, bo również denerwują mnie takie rozbebeszone chusteczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł doskonały! Mnie tez zawsze paseczek z klejem się urywa :DDD Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że tak! Świetny pomysł!
    Ps: Kreatywna Jacewiczówka, to miejsce, nie osoba, więc 'wyzwanie w Kreatywnej...' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups..przepraszam,zaraz poprawię. Może następnym razem nie zapomnę .

      Usuń