środa, 7 kwietnia 2021

386. Koronkowa pandemia - 3

 Witam :)

   Dziś mój trzeci odcinek Koronkowej pandemii, którą nadzorują Ania , Ola i Justynka .


Tym razem tematem dla szydełkujących były dzwonki . Moje wyszły o takie: 




Niestety nie mam formy dzwonka, usztywniałam na butelce i to nie był zbyt dobry pomysł. Wyszły ciut krzywe. Ten bez sznureczka miał być z zawieszką od bombki, ale gdzieś wsiąkła .

Wszystkie trzy sztuki zrobiłam na podstawie filmików z YouTube z kanału: szydełko Ani 






Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

24 komentarze:

  1. Mi się Twoje dzwoneczki podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam.Fajne są.Tez na butelkakach utrwalam ale to małe butelki po sokach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne dzwoneczki. Filmik sobie zapisuje, może kiedyś skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No super wyszły, a pomysł z butelka całkiem niezły tylko kurna nie ma jak przypiąć. Ja swoje pierwsze usztywniałam na zakrętce z dezodorantu kulkowego. Teraz się już zaopatrzyłam w styropianowe dzwonki :-)
    Ale cieszę się że skorzystałaś z moich inspiracji.
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Własnie, dlatego krzywe, bo nie były przypięte. Trzeba jednak zainwestować w styropianowe bazy :)

      Usuń
    2. W zależności od wielkości dzwoneczka można jeszcze usztywniać na kieliszku bez nóżki albo na nakrętkach - większa na dole a mniejsza na górze:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  5. Wyszły wspaniale, to rękodzieło , nie musi być od linijki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten na samym dole jak ksukienka dla bajowego dzwoneczka, brawo, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, nie szkodzi że krzywe (ja tego nie widzę) najważniejsze że własnoręczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i co że troszkę krzywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze że spróbowałaś - ja nie dałam rady
    Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne dzwonki, zwłaszcza ten pierwszy mi się bardzo podoba. Śliczne, rękodzielnicze prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń