wtorek, 6 kwietnia 2021

385. Chwalę się :)

 Witam :)

  Bardzo dziękuję wszystkim za życzenia i te pod poprzednim postem, i te dostarczone pocztą elektroniczną :)  

   Pierw człowiek czeka, czeka na święta. Potem są przygotowania... a potem pyk , jakby kto strzelił palcami i już po. Nie wiem czy to z wiekiem tak się odczuwa, czy to z powodu tego odizolowania ale w tym roku Święta Wielkanocne minęły w zastraszającym tempie:(

 Tuż przed samymi świętami dotarła do mnie przesyłka, prezent. Wylosowana bowiem zostałam z okazji:

2 urodzin Świrów rękodzieła, które były w lutym. W zasadzie na urodziny idzie się z prezentem do jubilata. A tutaj "jubilat" rozdawał prezenty :)

A prezent dostałam od Ewy . 

I właśnie będę się nim chwalić :) 


dostałam:  album, bransoletki, papierki ryżowe i superową kartę Wielkanocną :)
Samo pudełko z albumem jest superowe :)


A to album :

  

Uwierzcie na słowo, cały album jest śliczny :) Ewunia bardzo, bardzo dziękuję :)
Dziękuję również całej ekipie Świrków za takie urodziny :) :)

Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)




8 komentarzy:

  1. Gratuluję nagrody i pozdrawiam poświątecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wspaniałe prezenty!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !
    Super prezenty. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, super prezent. Gratuluję.
    Te Świry to niezłe Świry:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) bardzo ładne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny album <3 Gratulacje. Mnie też te święta strasznie szybko zleciały :/

    OdpowiedzUsuń