sobota, 3 kwietnia 2021

384. Radosnej Wielkanocy :)

Dla wszystkich zaglądających :)

 Wielkanoc to czas otuchy i nadziei.
Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa
i drugiego człowieka.
Życzę, aby Święta Wielkanocne
przyniosły radość oraz wzajemną życzliwość.
By stały się źródłem wzmacniania ducha.
Niech Zmartwychwstanie, które niesie odrodzenie,
napełni Was pokojem i wiarą,
niech da siłę w pokonywaniu trudności
i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość…


Tego Wam życzę z całego serca - Mięta :)

10 komentarzy:

  1. Tobie i Twoim bliskim zdrowych , rodzinnych świąt.Niechaj zabrzmi Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych , wesołego Alleluja 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wszystkiego co najlepsze, zdrowia, pomyślności i odrobinę spokoju na Wielkanoc i po niej życzę.

    To już coś. Samba i bossa nova to dość zakorzenione w tej tradycji muzyczne nurty. Ale tu z kolei ja wysiadam. :)

    Cieszę się, że muzyczne polecenia się na coś przydają u mnie.

    Co do twórczości Olgi Tokarczuk to zasadziłem się na ,,Księgi Jakubowe". Ale na razie nie mam co liczyć na odbiór z biblioteki.

    Iron Maiden to moje muzyczne początki jeśli chodzi o cięższe granie.

    OK. Nie ma problemu, nie ma obowiązku u mnie pisać o wszystkim co poruszyłem w notce. Współczuję w takim razie straty Twojego Taty.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych , wesołego Alleluja 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia, które w pełni odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dużo zdrowia, spokoju i radości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych i spokojnych świąt, sił i wytrwałości na okres i poświąteczny 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, życzę dalszego miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownego, nie tylko świątecznego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego również po Świętach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń