środa, 14 lipca 2021

409. Co mi w duszy gra....i mandale.

 Witam :) 

Nadrabiam powoli zaległości w zabawie do Uli .

Do majowych wytycznych takie mi się wykluły motylki na kartach ATC . Zrobione własnoręcznie tło jest, żółte z tekturki są motylki, a kwiaty są z koronki ;) 


  wyszło tak sobie.
 
Do czerwcowych wytycznych również karty ATC :

 
Czarna ramka, pochlapane na kolorowo akwarelką i zwierzaki- kocury wystroiły się do zdjęć w koronkowe muchy :) 

Z zaległych u Uli został mi jeszcze kwiecień.

   Jakąś fazę na ATC mam chyba ;) 

  Kolejne wyzwanie z ATC w roli głównej, to wyzwanie u Danusi .
Czerwiec gdzieś mi uciekł(nadrobię)
Lipcowy temat to mandala. 
 Akurat przy tych pracach, gdy zaczynałam miałam inny pomysł, a wyszło mi zupełnie co innego. Też tak miewacie ? Jakby to co robimy samo narzucało formę w jakiej będzie zakończone. 
Dwie bardzo od siebie różne karty ATC z elementami zentangle. ale czy to jest mandala? Nie jestem pewna...


Ta pierwsza nie jest aż tak ciemna jak się wydaje

 

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

















10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace. :) Zwierzaki super wyszły, a mandale... oczywiście że są mandalami. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Niestety nie wszystko mi wychodzi ładnie

      Usuń
    2. Wszystko, bardzo mi się te karty podobają.

      Usuń
  2. Te kocie mnie urzekły. Tyle się dzieje na tak malutkiej powierzchni kartki :) Super te ateciaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze tagi z kotami, słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocie kartki mnie rozczuliły, ale pewnie dlatego, że należę do kociar. Mandele też śliczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, jeny zatęskniłam za Ateciakami, muszę przysiąść też nad nimi :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociaki najbardziej mi sie podoba. Super po prostu. Reszta prac rownie piekna. Ja sie jeszcze nie moge pozbierac. Dalej piore ciuchy dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń