piątek, 6 sierpnia 2021

410. Rękodzieło i przysłowia - 7

 Witam :)

   Dawno nic nie pokazywałam. Jakoś tak wyszło. Mam zamiar pewne prace do zabaw blogowych nadrobić, ale czasem niestety na zamiarach się kończy :/  Znam takie przysłowie "Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane ". 

Będąc przy przysłowiach, pokażę pracę jaką ostatnio skończyłam do zabawy u Splocika .

W lipcu były takie propozycje przysłów :

1. Bieda matką sztuk wszelakich. 
2. Cierpliwość to kwiat, który nie w każdym ogrodzie rośnie. 

 Wybrałam przysłowie drugie. Ostatnio mam wrażenie, że cierpliwości brak wszystkim i wszędzie. Każdemu się spieszy, każdy chce coś natychmiast. Myślę, że cierpliwości się trzeba uczyć i odrobina pokory  też by się niektórym przydała... ale to już odbiegam od tematu.
Jakby nie patrzeć moja praca wymagała cierpliwości ...
 
Cebulka kwiatowa,  nie wszędzie taka wyrośnie ;)

 
Wykonałam na podstawie tych danych . Nie ma tam jednak opisu rączek i w którym miejscu należy przymocować kwiatuszki by było dobrze. Więc zrobiłam po swojemu, trochę włóczka nieodpowiednia, ale mi to nie przeszkadza.


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)



22 komentarze:

  1. O jaka śliczna cebulka!!!! Słodziak! Bardzo mi się podoba!:)
    Miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna panna cebulinka wyszła. Jest pełna uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza cebulanka wyszła :)
    Poradziłaś sobie doskonale z rączkami i kwiatkami. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.że bawisz się u mnie. :)
    Mło mi,
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie trafiłaś w przysłowie.Cebulka słodka, świetny oryginalny pomysł.Pozdrowka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu mam skojarzenie z Harrym Potterem :) Super praca. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O tak, tam była rozkrzyczana Mandragora :)

      Usuń
  6. Śliczna, uśmiechnięta cebulka :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza cebulka. I muszę przyznać, że nie powoduje łzawienia oczu, no chyba że ze szczęścia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka urocza ta cebulka, przeurocza. Masz talent Kochana i dryg w raczkach. Mi tego brakuje zdecydowanie. Pozdrawiam serdecznie z Krakowa. Dopiero co wrocilam z wakacji.

    OdpowiedzUsuń