niedziela, 5 grudnia 2021

421. Kalendarz adwentowy - zakończenie :)

 Witam :)


  Dawno nic nie pisałam..jakoś tak wyszło. Zaległości pełno wszędzie...Będę się musiała mocno nad tym zastanowić...co zrobić z tym Leniem co nie chce mnie od dawna zostawić w spokoju. Ale to nie dziś...

 Dziś natomiast jest ostatni dzień, by pokazać swoje ukończone kalendarze adwentowe . 

Mój kalendarz, do którego wykonywałam  elementy według wytycznych  w zabawie u Splocika , zawisł w pokoju u córki. Elementy były papierowe, to i reszta też papierowa. Zwykłe torebeczki zrobione z różnych papierów zawieszone na sznurku.  


 

Niestety po jednym dniu musiałyśmy go zawiesić gdzie indziej..dla czekoladowych słodyczy miejsce nad kaloryferem nie jest wskazane. 

Zwyczajny i bardzo prosty :) 

I jeszcze coś..

Śnieg u nas spadł . Pierwszy raz 30.11 i w dziś w nocy  :)
 Może tegoroczne Święta będą białe.  

 
Niestety mój telefon nie chce współpracować gdy słońca nie ma...
Życzę wszystkim miłego tygodnia :)

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

 

14 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł ,ważne że dziecko zadowolone, myślałam że czekoladki znikają za szybko .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy ten Wasz kalendarz adwentowy. I od razu przyjemniej się czeka na święta, prawda? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się Aniu prezentuje Twój kalendarz adwentowy! Też chciałam ,,nanizać,, pudełka na sznurek ale ..... już mi się nie chciało. Nie tylko Ciebie Leń odwiedził :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam ciekawa, jak zamontujesz te kółeczka i przyznam, że wyszło bardzo fajnie, podoba mi się. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwykłe torebeczki ale pięknie się prezentują. :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, super kalendarz, no i córcia zadowolona. Lenia zawsze można wygonić, a czekoladki nad kaloryferem to faktycznie bardzo zły pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chciała "ładnie", lecz "praktycznie"..wygrało.
      Na drugi raz suche ciastka dostanie ;)

      Usuń
  7. świetny i oryginalny pomysł na kalendarz:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kalendarz. Uściski

    Ps. U mnie leń też jest z wizytacją, a pracy nawał.

    OdpowiedzUsuń