czwartek, 13 stycznia 2022

436. C & K w 2022 r -1

 Witam :) 

Prawie polowa stycznia już minęła,  a ja dopiero cokolwiek zaczynam...

W tym roku kontynuuję udział w kilku zabawach blogowych. Znaczy mam taki zamiar. Jednak jak z tym będzie, czas pokaże.

Pierwszą zabawą do której wykonałam pracę jest kolejna edycja C & K  u Reni.


Zadanie na styczeń -czapkadziergana /szydełkowana  na okrągło. 

Skorzystałam  filmiku zamieszczonego jako inspiracja przez Renię. Bardzo spodobał mi się wzór :)


Jednak wprowadziłam pewne zmiany. Czapka na filmie jest robiona od czoła i zszywana na górze, a ściągacz jest dorabiany z oddzielnej nitki na końcu. Moja czapka jest zrobiona od góry, na okrągło bez przerwy jedna nitką.

Niestety dziś jest cały dzień pochmurnie. I mój telefon przekłamuje kolory w pomieszczeniu. Jednak może coś będzie na tych zdjęciach widać.

 Początkowe kółeczko ...




I cała czapka :

na płasko..

a tu "stoi" ;)






Tyle na początek.

Spóźnione ale... szczerze życzę wszystkim, wszystkiego dobrego w tym roku .

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)








25 komentarzy:

  1. Super czapka i widać, że ogrzeje. :)
    Właśnie u mnie przeczytałam, że musisz nosić nawet przy plusowej pogodzie, więc przyda się na dalszą część zimy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety miałam kiedyś duże problemy z zatokami. I teraz gorzej moja głowa znosi silny wiatr nawet przy + temperaturze, niż mróz . Więc wolę nie ryzykować i noszę czapki :)

      Usuń
    2. Mięto, ja też noszę czapki, zatoki ,rozumiem

      Usuń
  2. Super czapkę zrobiłaś. Podoba mi się kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko poszło, jest cieplutka czapka , widać że lekka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wzór. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapka. Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała czapka. Na pewno Ci w niej ładnie :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna czapka i można ja nosić na dwa sposoby:)
    Bardzo się cieszę, że wprowadziłaś zmiany:) Mam nadzieję, ze będziesz z z nami i w kolejnych miesiącach. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna czapeczka. Udanego udziału w zabawie(a może lepiej napisać "nauce"?) życzę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czapka :) powodzenia z zabawami blogowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Podziwiam talentu. Czapka wyszła naprawdę fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, szkoda, że ja mam 2 lewe ręce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      No wiesz co,lewe? Kto jak kto, ale nie ty :)

      Usuń
  12. Fajna czapka i przydatna przy tych warunkach pogodowych. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna czapka 😀
    Też mam problem ze zrobieniem zdjęć jak jest tak pochmurno....

    OdpowiedzUsuń