sobota, 5 lutego 2022

439. Kalendarz adwentowy 2022 r - 1

 Witam ;)

W zeszłym roku tworzyłam elementy do kalendarza adwentowego w zabawie u Splocika.

 W tym roku również się bawię. I tak jak w zeszłym elementy będą kolorowane. Myślałam nad haftami, ale jakoś nie mam na nie ostatnio wcale ochoty, a na siłę robić coś czego się nie chce... nie ma sensu żadnego.

W Styczniu takie były elementy do wykonania 

LIZAK  i numer 8 
ŁYŻWY i numer 17 
MIŚ      i numer 2      - listę pożyczyłam od Splocika :)

Tak mi wyszło  : 

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

19 komentarzy:

  1. Pięknie pokolorowane elementy. Wspaniale zdobią pudełka kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kolorowanki, kalendarz będzie piekny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie. To co tworzymy ma sprawiać przyjemność, więc pewnie potrzebny Ci resecik od haftu😉.
    Kalendarz będzie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykonałaś motywy. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te ozdobione pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie je pokolorowałaś. Kalendarz już nabiera swojego niepowtarzalnego charakteru

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie sie zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz na pewno będzie wyjątkowy. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na takie pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic na siłę. To dobrze, że znalazłaś alternatywę, która Cię cieszy.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowane są bardzo fajne! Zgadzam się, że zmuszanie się nie ma sensu przy hobby i robótkach:) najważniejsze żeby była frajda i relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci wyszło :) Wszystkie motywy piękne ale naj, naj podoba mi się lizak. Widzę, że w tym roku u Ciebie pudełka.
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń