wtorek, 1 lutego 2022

438 . Rękodzieło i przysłowia - 1

 Witam :)

  Strasznie mi czas przez palce ucieka i nie wiem gdzie..już Luty dziś, a ja prace ze Stycznia mam jeszcze do pokazania . 

Splocika i w tym roku trwa zabawa Rękodzieło i przysłowia . To już Trzecia edycja :) Zasady uległy trochę zmianie. Wystarczy wybrać jedno słowo. 

Bawię się przysłowiami trzeci rok :)


Proponowane przysłowia :

1. Łatwiej z góry niż pod górę.
2. W zimie nie pożyczaj ubrania, a w lecie wachlarza.

Wybrałam przysłowie nr. 2  Z niego słowo - wachlarz. 
 a tak wygląda moja praca :






  




Pozdrawiam serdecznie  - Mięta :)

20 komentarzy:

  1. Piękny wachlarz. :)
    Będzie w czasie upałów pożądanym przedmiotem. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bajeczny wachlarz, pięknie wygląda,to artystyczna praca :)
    A czas nam wszystkim ucieka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca! podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny wachlarz. W czerni wygląda tajemniczo i ciekawie. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wachlarz. Wygląda bardzo interesująco. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł i efektowny wachlarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca, podziwiam :) I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wachlarz. Robi wrażenie 🙂. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten wachlarz. Co do czasu to mam tak samo

    OdpowiedzUsuń