poniedziałek, 21 lutego 2022

441. Kalendarz adwentowy 2022 r -2 i Przysłowia...

 Witam :)

Dziś dwie zabawy. Obie u Splocika :)

Pierwsza: 


 

Lutowe motywy do kalendarza adwentowego są dwa.

To choineczka i numer 23,

oraz  domek z piernika i numer 20.

Moje pudełeczka wyglądają tak :


Niestety nie zawsze kolorowanie wychodzi mi tak jak bym chciała. I zdjęcie mało wyraźne :/ 

***

Druga zabawa to:


Gdzie w Lutym  takie przysłowia są do wyboru :

1. Czytaj jak najwięcej, mów jak najmniej.
2. Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem.

 Ponieważ oba bardzo mi się podobają to wykonałam niewielką pracę, która pasuje tak do jednego jak i do drugiego.  
Jest to zakładka w kształcie serduszka.  Wykonałam ją już jakiś czas temu, dla kogoś i  czekałam aż dotrze na miejsce. 
Książki zajmują bardzo ważne miejsce w moim życiu, zapewne nie tylko w moim. To tacy przyjaciele, którzy zawsze są obok..bez względu na porę :)
A drugie przysłowie, wiadomo -serce :) Książki są w życiu i sercu. Więc Serce dla książki :)
 

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)



14 komentarzy:

  1. Zakładki są super prezentem- coś małego, niezobowiązującego, a zachwycają każdego:) Piękną zakładkę zrobiłaś:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie ogarnęłaś zabawy, kalendarz będzie wspaniały, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka jak baletnica, a domek uroczy. :)
    Może tylko zdjęcie nie oddaje jakości kolorowania?
    Serduszko do przysłowia jest śliczne i książka, odpoczywając, też będzie miała trochę przyjemności.
    Twój link i fotki dodałam do odpowiednich moich wpisów.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna zakładeczka. Wyszła słodko i uroczo. Na pewno lektura z nią będzie samą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakładeczka Aniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładeczka wyszła pierwsza klasa :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna serduszkowa zakładka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zakładka w kształcie serduszka. Fajne pudełeczka do kalendarza adwentowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładka super! a na kalendarz czekam, bo zapowiada sie pięknie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest Twoja zakładeczka. Domek kolorowałaś? Mam problem z dwoma motywami, chyba narysuję i też pokoloruję :)

    OdpowiedzUsuń