wtorek, 5 kwietnia 2022

447. Oko tygrysa- Wilbur Smith- zakładka 3

 Witam:)

Kolejna zakładka do konkretnej książki. 


Na fb-owej grupie "Świry rękodzieła inspirują"  tematem marcowym był tytuł: 



 


"Oko tygrysa"- Wilbur Smith  

    Niestety nie udało mi się zdobyć tej książki by ją przeczytać i dlatego oparłam się wyłącznie na komentarzach z portalu Lubimy Czytać

 - " Oko tygrysa "





Zakładka papierowa ...

i tajemnicze głębie oceanu u wybrzeży Mozambiku. 


Jeszcze tylko jakieś sensowne dyndadełko do niej wymyślić .


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

14 komentarzy:

  1. Głębia oceanu zamknięta w zakładce - super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna morska zakładka🤩 Rafa wspaniale się prezentuje, pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. No i pięknie Ci wyszła :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wszystko pasuje do siebie. Miłego weekendu 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakładka z efektem 3D - mam wrażenie, że można się zanurzyć w te wody oceaniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładkami jestem oczarowana, podoba mi sie kolorystyka, sama mam ochote zrobic do swoich ulubionych książek, ale to też musi poczekać :)

    OdpowiedzUsuń