piątek, 1 kwietnia 2022

446. Rękodzieło i przysłowia - 3

 Witam :)


W zabawie Rękodzieło i przysłowia , na Marzec Splocik takie przysłowia: dla uczestniczek wynalazła :
 
1. Lepszy jest piękny obraz niż piękne ramy.
2. Nie wsadzaj nosa do cudzego trzosa.

  Niestety nie miałam żadnego pomysłu ani na jedno ani na drugie :(
 Ponieważ w tygodniu skończyłam  pewną większą pracę to tak na siłę podepnę do pierwszego przysłowia.. Do słów "piękny"i "ramy"

To do rzeczy. Dla pewnego malutkiego chłopczyka zrobiłam kocyk. 

Kocyk ma piękne kolory i ram żadnych nie potrzebuje ;)
Może Splocik mi taką interpretację zaliczy ?

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

16 komentarzy:

  1. Pewno że pasuje, piekny jest.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - PIĘKNY jest kocyk, a każdy kolor jest ramką dla tego co wewnątrz. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kocyk ma śliczne kolory i na pewno jest idealny dla maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kocyk i moc pracy włożonej:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, po prostu cudowny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny kocyk. Na pewno długo będzie służył.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też bardzo podoba sie ten rodzaj niebieskiego, od dziecka mam słabośc do niego i czerwonego. Splocik na pewno zaliczy pracę bo jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń