czwartek, 31 marca 2022

445. C & K w 2022 r- 3

 Witam :)

Marcowym tematem u  Reni, w ramach zabawy C&K 2022  były -Mitenki, czyli rękawiczki bez palców.  



 Niestety nie miałam już takiej włóczki by pasowały idealnie do czapki i komina z wcześniejszych lekcji. Natomiast miałam włóczkę skarpetkową, która leżała w szafie na dnie od dość dawna (nawet nie pamiętam już ile). W większości w niebieskościach, ale też miała trochę brzydkiego brązu i jakiegoś musztardowego , to wycięłam te odcinki co mi nie pasowały kolorystycznie. 

Moje mitenki zrobione szydełkiem wyglądają tak :


Może nie są zbyt piękne, ale praktyczne na takie załamanie pogody jak dziś (śnieg u mnie sypał z rana) 

Nie da się samemu zrobić zdjęcia obu dłoni bez specjalnych przyrządów wspomagających..

Więc choć jedna założona... 

 


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)



13 komentarzy:

  1. Dobrze wyszły, też twierdzę że na rękach lepiej wyglądają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podobają :) Mają kolory, które lubię, są proste i mają ładne wykończenie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Byłyby o wiele ładniejsze jednokolorowe. Ale wykorzystałam to co miałam i są takie pstrokate ;)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądają te mitenki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mitenki wyszły super. :)
    Dobrze się stało, że usunęłaś niepotrzebne kolory, bo zbyt dużo kolorów mogłoby zepsuć efekt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ręce prezentują się bardzo dobrze. Fajne dałaś im zakończenie. A że też nie lubię brązów, to popieram ich usunięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna mitenka. Idealna chociażby na przedwiośnie i przedzimię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co się dzieje, ale moje komentarze ostatnio lecą w kosmos:( byłam widziałam i nawet Cie ochrzaniłam za to że napisałaś że nie są piękne- mnie się bardzo podobają. Resztki włóczek są zawsze problematyczne, ale to od nas zależy czy i jak je wykorzystamy:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :)
      Naprawdę nie było wcześniej Twojego komentarza tutaj, do kocyka tak ale tu nie.

      Usuń
  8. Uwielbiam mitenki, kiedys sobie takiez robi ;)

    OdpowiedzUsuń