poniedziałek, 18 lipca 2022

463. Kalendarz adwentowy 2022 r - 7 i Rękodzieło i przysłowia- 6

 Witam :)

To już ...


zadanie w zabawie u Splocika . Mowa oczywiście o elementach do kalendarza adwentowego.  W tym miesiącu wykonujemy dwa elementy :

RENIFEREK z numerem 10
SANECZKI DZIECIĘCE z numerem 

U mnie jak zawsze elementy kolorowane.Tym razem o takie:

 

Banerek - 
***
    I nadrabiam czerwcową pracę do zabawy Rękodzieło i przysłowia , którą również prowadzi Splocik :)
Przysłowia do wyboru były takie:

1. Słowo jest jak pszczoła: posiada i miód i żądło.
2. Jeśli dasz człowiekowi orzechy, to daj mu coś, by je rozłupać.

Nie miałam pomysłu żadnego. Podpatrzyłam śliczne ATC u Tiny Chyba się nie pogniewa...
I zrobiłam po swojemu ...
Jak widać wybrałam z pierwszego przysłowia, słowo-pszczoła. 
Choć taki jeden to powiedział, że toto jak osa wygląda albo szerszeń bo takie owadzisko wielkie :/

Życzę udanego tygodnia.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

10 komentarzy:

  1. Ateciak1 Jaki piękny! Kalendarz adwentowy tez będzie wspaniały! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolorowanki :).

    Może być i szerszeń na ATC. Najważniejsze, że nie użądli :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje kolorowanki i ciekawa jestem Twojego tegorocznego kalendarza. :)
    Pszczoła duża, bo podeszła pod szkło powiększające. :)))
    Twój link i fotki dodałam do mojego odpowiednich wpisów.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniferek mnie rozczulił... Ma taki uroczy pyszczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ATC z pszczołą. Uroczy renifer. Jestem ciekawa Twojego kalendarza adwentowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak z tego reniferka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka z pszczołą świetna! I na pewno do pszczółka bo włochata :) a karteczki kalendarza są przesympatyczne, i przywołały we mnie wspomnienia śniegu i świąt, ach. Jeszcze troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I reniferek i pszczółka śliczne są.

    OdpowiedzUsuń