wtorek, 12 lipca 2022

462. C & K w 2022 r - 7

 Witam :)

Na czas wakacyjny Renia zadała pracę nad ... 

skarpetkami ;)

Oczywiście mowa o temacie w ramach zabawy:

Skarpetki robimy jakie chcemy i z czego chcemy. I albo pracujemy drutami albo szydełkiem. Pierw mamy pokazać z jakiej przędzy będziemy robiły. Robiłam ostatnio porządki we włóczkach i okazało się, że mam całkiem spory wybór.

Mam taką kamizelkę do sprucia..


...na skarpetki by się nadawała ;p 

 I włóczki z przeznaczeniem na skarpetki. Jedna w kolorze ecru, druga czekoladowa.  Jeszcze gdzieś miałam niebieskie, ale hym....nie wiem gdzie je wsadziłam.
  Więc jakieś na pewno będą ;) Na razie tyle  w temacie skarpetkowym.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)    






 

 


11 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, jakie skarpetki wyczarujesz. :)
    Te czekoladowe pewnie będą słodkie. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, towaru masz na kilka par.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego dziergania. Czekam na skarpetki . Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ma leżeć to lepiej spruj i skarpety będą fantastyczne;) cieszę się, ze bawisz się dalej;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat w wakacje skarpety do zrobienia i na zimę będą już pod ręką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Materiały już masz, a to połowa sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń