niedziela, 10 lipca 2022

461. Pierdółki papierowe ;)

 Witam :)

Moje pierdółki papierowe.

ATC na wymiankę czerwcową z grupy "Świry rękodzieła inspirują " na Fb. 


                                                              ***
Wyzwanie TAZ XIV 

 Temat : Muzyka, nuty + kalka (miejsce Fb ,j.w) prowadzi Ewa 

T-Tag

     

A- ATC (Artist Trading Cards)

 

Z- Zakładka / Zamiast zakładki. 

U mnie czekoladownik. Robiłam pierwszy raz. Więc nie jest jakiś super. Ale cieszę się, że spróbowałam zrobić sama :) 



Do tych prac wykorzystałam papiery od 

ITD Collection Różane lato

Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)










10 komentarzy:

  1. Ha, mój znajomy na moje prace też mówi ,,pierdółki,, :) A tak poważnie to fajne jest Twoje ATC, jak i reszta prac na wyzwanie TAZ. Aniu, czekoladownik pierwszy raz robiłaś? Jest super! Działaj Dziewczyno, świetnie Ci idzie (ja zrezygnowałam z wyzwań wszelakich) :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusi ślicznie :) Tak, to mój pierwszy czekoladownik.

      Usuń
  2. Świetne prace. :)
    Czekoladownik, jak na pierwszy raz, to jest całkiem fajny. :)
    Następne będą tylko lepsze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierdółki są bardzo piękne a czekoladownik bardzo dobrze wyszedl.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!! podobają mi się wszystkie Twoje prace:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły super i atc i czekoladownik. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pracę, szczególnie karty z rowerami mi się spodobały 🙂

    OdpowiedzUsuń