poniedziałek, 12 września 2022

471. C& K w 2022 r- 8 . Sierpniowe skarpetki.

 Witam :)

Renia w swojej zabawie :  


   na lato zadała wykonanie skarpet. Zrobienie skarpetek wcale nie jest takie łatwe. Podziwiam wszystkich, którzy potrafią je zrobić na 4 drutach, ja nawet z 2 mam problemy. Więc postanowiłam, że moje będą szydełkowe.  I Z szydełkiem też wcale nie było tak hop siup. Początek jako tako, a gdy przyszło do pięty....katastrofa. Nie wiem ile razy je prułam :/ Ciągle było coś źle i okropne dziury na bokach. Mało brakło, a bym ich nie skończyła

  Aż trafiłam na film na You tube, gdzie pięty wykonuje się na samym końcu . Bardzo dokładnie wytłumaczone jak się robi całe skarpetki ,i mi się też udało :)

Wprawdzie w terminie się nie zmieściłam, ale co tam i tak się pochwalę :) Ta dam...

 Włóczka wełniana.
I na ludziu, czyli moje stopy




 W telewizji straszą,że nie będą grzać albo słabo, a mi szybko marzną stopy, to będą do spania jeśli będzie zimno :)

Gdyby ktoś był zainteresowany, filmik ...


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

16 komentarzy:

  1. Brawo, są wspaniale ja też prulam moje na 2 drutach, szydelkowe też mnie kusiły ale u mnie były by 2 różne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpety rewelacyjne. Różowe pięty fajnie komponują się z brązem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szydełkowe też są fajne. Brawo za wykonanie. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! To dla mnie magia - zrobić takie skarpety:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie poradziłaś sobie ze skarpetkami :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że jednak udało Ci się skończyć skarpety, bo wyszły świetnie!Na szydełku jeszcze nie robiłam, ale ja zdecydowanie drutowa jestem;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne skarpetki. I na pewno bardzo ciepłe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi, Aniu, mimo, że mój mąż grzeje to ja i tak zimą sypiam w skarpetkach :) Też najszybciej marzną mi stopy. Twoje skarpetki udane i na pewno są ciepłe, czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń