piątek, 9 września 2022

470. Ufo-k - Chusta szydełkowa

 Witam.

  Zimą zeszłego roku na zamkniętej grupie Fb, 24 XII 2021 r. rozpoczął się CAL Misteli. Tak nazywa się wzór chusty.  Zaczęłam ją, a potem odłożyłam na "chwilę" by zrobić ten szydełkowy kocyk. I ta chwila się ciągnęła i ciągnęła, aż do wiosny, kiedy postanowiłam, że najwyższa pora ją skończyć. Pisałam o niej TU ...i niestety wtedy też nie skończyłam :( 

  Ponieważ na Fb-kowej grupie "Świry rękodzieła inspirują" wymyślono między innymi, że obecny rok jest rokiem walki z UFO-kami wszelakimi zalegającymi szuflady, szafy czy komody to zgłosiłam moją chustę by chociaż spróbować ją robić dalej. 

  Dlatego w tytule notatki UFO (UnFinished Object - niedokończone, porzucone projekty)

I pod koniec sierpnia udało mi się ją ukończyć :)

Jeszcze przed zblokowaniem :


Chusta Misteli, wzór od Szydło w dłoń ,wykonanie własne :)

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)


13 komentarzy:

  1. Zawsze ciężko wykańcza się zostawione prace. Kiedyś miałam dużo zaczętych. Zdyscyplinowałam się i nie zaczynam nic nowego nim nie skończę starej robótki. Oj ciężko jest jak zakupi się nowe niteczki i one tak kuszą. Miłego weekendu 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekna chusta, doczekała się finiszu , u mnie od 2 lat leży zaczęty sweter ale nie mam na niego ochoty, chyba spruje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że skończyłaś chustę, bo jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że udało się dokończyć chustę,śliczny wzór 🙂
    Mnie zdarzają się rzadko Ufoki bo jak coś zacznę to nie mogę doczekać się kiedy będzie koniec i do robotki wracam ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie mam ufoków, bo wiem,że jak odłożę to już nie skończę, ale kilka nie pokazanych prac pewnie by się znalazło;) śliczna ta chusta, ale zdecydowanie wolę " druciane" są lżejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) O tak druciane chusty jeszcze ażurowe są piękne i wyglądają jak mgiełki :) Ale nie na moje umiejętności.

      Usuń
  6. Piękny wzór chusty i wspaniałe kolory - całość świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękne kolory wybrałaś, wspaniale wyszła CI ta chusta i w odpowiednim czasie ją ukończyłaś :) Nie wiem jak u Ciebie, ale u nas są takie wichry, że wszelkie szale i chusty są wskazane, żeby nosić.

    OdpowiedzUsuń