czwartek, 16 czerwca 2022

457. C & K w 2022 r- zaległości 4 i 5

  Witam :)

    Zaległości ciąg dalszy.Tym razem do zabawy "Nauka dziergania i supłania"-

 u Reni .


Temat kwietniowy był ogólnie związany ze Świętami Wielkanocnymi.

    Zrobiłam wtedy tylko szydełkowe drobiazgi. I w ferworze przygotowań świątecznych(nagle plany nam się pozmieniały) zapomniałam zdjęć wstawić wtedy kiedy trzeba. Były to szydełkowe jajeczka, koszulki i czapeczki. Uchowały się zdjęcia czapeczek i jednego jajka tylko dlatego, że zrobiła je moja siostra :) Dziękuję :*



 Pamiętam,że na jajeczku chciałam wyszyć kwiatka, ale nie zdążyłam...


   Majowym tematem były  nadchodzące wtedy święta

 Dzień Matki i Dzień Dziecka . Chciałam skończyć chustę, którą robię chyba od zimy. Przerwałam ponieważ robiłam kocyk dla szwagra wnuka. Pokazywałam go tutaj. Odłożyłam tylko na chwilkę,która trwała..... do maja :/

 Chusta miała być dla mnie a może dla córki, ta kwestia jeszcze nie jest rozwiązana. I niestety nie skończona jest nadal.... 


 Chyba ją zgłoszę również jako ufok czerwcowy na

 FB-owej grupie"Świry rękodzieła inspirują" w temacie 


Jutro jadę pociągiem do Poznania. W jedną stronę cztery godziny...będę miała co robić :) :)

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)




7 komentarzy:

  1. Ważne że się dzieje, chusta już na finiszu a czapki jajeczkowe urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te jajeczka - buźki i czapki też;) Co prawda do kolaży już się nie zmieszczą ale umieszczę je pod postem. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za ukończenie chusty. A czapeczki na jajka bardzo fajne wyszły i zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ta miętowa chusta 😉 a jajka przeslodkie

    OdpowiedzUsuń