wtorek, 21 czerwca 2022

458. Wizyta w Poznaniu

 Witam :) 

  W weekend byłam z córką w Poznaniu. Na Festiwalu Fantastyki-Pyrkon 2022. Podlinkowany jest artykuł z "Głosu Wielkopolski". Zamieścili bardzo dużo zdjęć, gdyby ktoś był ciekawy. "Pyrkon" to jeden z największych w Europie festiwali fantastyki, na którym spotykają się miłośnicy gier, filmów, komiksów czy literatury. Nie wszyscy lubią takie tematy, ale my tak :)  A jak Pyrkon to i cosplay. Mały przykład:

 


Było co oglądać.


  Ale co najważniejsze w sobotę, gdy córka była na prelekcjach spotkałam się z Basią,. Zapomniałam się pochwalić jaką dostałam ostatnio karteczkę od niej za udział w zabawie "Wędrujący zeszyt" 

Ładna, prawda ?
 Spacerowałyśmy po Parku Wilosona. Super było się spotkać i porozmawiać na żywo. W zasadzie to chyba ja cały czas gadałam... Basia jest bardzo miłą i sympatyczną osobą :)

Trochę później spotkałam się z Ulą Violą. Niestety jakoś nie przyszło mi do głowy zrobić sobie z dziewczynami zdjęcia.

Mimo strasznego upału +36, to był udany weekend :)

  Po powrocie do domu. Dla odmiany poniedziałek cały burzowo deszczowy. A dziś (wtorek) zimnica, z rana tylko +12 stopni. 

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)



 


16 komentarzy:

  1. Dawno nie byłam w Poznaniu, a wcale tak daleko nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieci też były na pyrkonie i świetnie się bawiły.
    Kartka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) wspaniale spędzony weekend, Ja też mieszkam w Poznaniu, może minęłyśmy się na Pyrkonie, nie wiedząc o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe. Były tłumy . Córka chce za rok tez jechać. Więc....lubię kawę i gadam jak nakręcona jeśli to nie za duża przeszkoda to zawsze można się spotkać ;)

      Usuń
  4. U nas na Lubelszczyźnie też było upalnie, ale wiał przyjemny wiaterek, więc szło wytrzymać :D Ja spędziłam ten dzień w plenerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie do Poznania mam nie daleko, ale nigdy nie przeszło mi do głowy by jechać na tą imprezę, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś nowego warto zobaczyć choć raz :)

      Usuń
  6. W Poznaniu dawno nie byłam i pewnie niektórych miejsc nie poznałabym.
    Super, że świetnie spędziłyście czas, no udały się spotkania w realu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bywam w Poznaniu i kiedyś dziwili mnie poprzebierani ludzie, ale teraz zarówno mieszkańcy jak i turyści przywykli. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze dziwią ludzie, którzy swoje pieski ubierają w sukienki ;)

      Usuń
  8. Spotkań zazdroszczę, upałów w trakcie nich absolutnie nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To musiało być super spotkanie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że kartka się Tobie podoba. Mnie również miło było się z Tobą spotkać i osobiście spotkać. Może uda się jeszcze nam się spotkać ;-). Pyrkon to duża impreza i zazwyczaj bywają na nim tłumy. Wyjątkiem był okres pandemii... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być "osobiście poznać" zamiast "osobiście spotkać" ;-).

      Usuń