wtorek, 4 października 2022

475. Kalendarz adwentowy 2022 r- 9 i10

 Witam :)

 Jakoś ostatnio czas mi strasznie szybko ucieka. Dopiero był początek roku szkolnego a tu już mamy październik.  I znowu mam zaległości. W zasadzie nie wiem czemu... 

Wróćmy jednak do tematu kalendarza adwentowego.  Elementy do niego tworzę w ramach zabawy u Splocika .


We Wrześniu do wykonania były takie elementy :

OSTROKRZEW i numer 12 
CZAPKA NARCIARSKA i numer 9

Moje kolorowane elementy wyglądają tak:


Natomiast w Październiku 

do wykonania zostały już ostatnie elementy :

JEMIOŁA i numer 18 
SZALIK i numer 5 
SZOPKA BETLEJEMSKA i numer 24

Moje wyglądają tak ,trochę nie trafiłam tym razem z rozmiarem. Jedne za duże, drugie za małe...

W listopadzie mamy pokazać zdjęcie wszystkich elementów razem. Natomiast W dniach 1 -5 grudnia pokazujemy cały gotowy kalendarz. Nie mam pojęcia czy się wyrobię, będę próbowała...
 

  Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

7 komentarzy:

  1. Ładne te elementy ja wszakże emerytka ale uwierz nie wiem gdzie ten czas ucieka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonałaś śliczne motywy do kalendarza. :)
    Kalendarz cały pokazujemy do 5 grudnia, ale nie wcześniej niż 1 grudnia.
    Twój link i fotki dodałam do moich odpowiednich wpisów.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Poprawiłam z tymi dniami grudniowymi :)

      Usuń
  3. Piękne elementy. Czas tak leci , że zanim się zorientujemy już będzie Adwent. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne motywy wybrałaś i pokolorowałaś.Będzie śliczny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń